Alla inlägg under juni 2009

Av Linda - 16 juni 2009 22:32

Det är väldigt tomt här nu efter att lillsyrran har åkt hem tycker jag :( Tråkigt, tomt och ensamt är det här igen. Jag var inte så jättesugen på att laga mat idag så jag fixade lite Laxpasta och Sallad till; snabbt, lätt och smidigt att göra! Sen efter sju gick jag till E., och vi gick ut och powerwalkade en bra runda. Runt Vindängen, hela Bangatan och upp bland Industrierna och hem, jätteskönt var det! Vi var ute i nästan två timmar och gick!

Även om det är tomt här nu så åker jag ju härifrån på fredag morgon ner till Småland och ska fira midsommar, och efter min lilla tripp ner dit blir det lite mer än en vecka som jag kommer vara i Göteborg! Faaaan vad härligt :) Midsommar kommer bli så jävla roligt i år och trevligt också för den delen. I dem delarna av Småland har jag aldrig varit heller, riktigt nice blir det.


Faaan ser på Desperate nu och det är jävligt spännande här. Hua, det kommer bli hemskt alltså.

Snart ska jag lägga mig och sova, men först ska jag läsa lite innan jag lägger mig i sängen. God natt folks! Tjing tjong!

Av Linda - 15 juni 2009 22:22

Imorse ringde dem från jobbet så jag cyklade iväg och jobbade i fyra timmar, och hemma i min säng låg syrran och sov. Men det gick bra at tjobba och jag hade inte vart med på det om det inte hade vart såpass tidigt som det var. När jag kom hem efter att ha jobbat var jag helt slut och rastlös. Jag och syrran gick till McDonald´s och köpte varsin mjukglass och efter det hem igen - det är ändå en bra bit dit. Jag fixade all mat idag nån Fläskkarré, Färskpotatis, Béarnaisesås och Sallad till - riktigt jävla gott var det :D På kvällen gick vi ut och powerwalkade i en timme och trettio minuter =) Så jävla skönt var det och det var en helt jävla underbar kväll också. Härliga dagar har vi haft helt klart. Nu ska vi se lite mer på teven. Tjing tjong folks!

Av Linda - 14 juni 2009 21:40

 

Den här låten är från Hajk.

Så himla bra sommar-låt :)

Den hörde man mycket när man var barn!

Av Linda - 14 juni 2009 21:20

Idag har jag och lillasyster haft en väldigt flummig dag :) Eller, hela helgen rättare sagt faktiskt! Men trevligt har vi haft det och det är huvudsaken. Övertrötta har vi vart också och haft en massa hormoner. Plus en jävla massa skratt :) Riktigt trevlig och en mysig helg! Men vädret kunde vart BÄTTRE, kunde vart mer på vår sida än vad det har vart.

Vi käkade Tacos idag igen, det är ju bara för jävla gott. Mätt och glada :D  

Vi skulle och powerwalka en bra sväng tidigare idag, men det kom ju regn så vi tog bara halva den rundan som jag hade tänkt, men skönt var det ändå.. Så mycket regn fick inte inte på oss heller så.

Nä, nu ska jag fortsätta se den där filmen på Kanal5. Ni får ha en bra kväll folks! Tjing tjong!  

Av Linda - 14 juni 2009 12:55


Idag åker den här underbara tröjan på! Jag ÄLSKAR den den är så jävla skön - helt underbar. Dessutom är det skönt väder idag och soool..


* Tröja, Ginatricot, NY!

* Leggings, Ginatricot.

Av Linda - 13 juni 2009 16:10

GRATTIS, GRATTIS på födelsedagen

Snart ska vi laga Tacos och äta - så himla gott! Och Scwarzwaldtårta ska vi äta, och sån där Fresta Chokladfromage med Crisp :D Gottigott gott!

Men det är ju bara för att hon fyller år idag vi ska ha en jävligt trevlig kväll vi två, bara hon och jag :)


Hon åker antingen på måndag eller tisdag igen. Igår när hon kom hit var det regn, regn, regn och regn bara ett jävla skitväder. Idag är det faktiskt väldigt skönt ute, men det är massa knepiga moln. Det här vädret gör mig för jävla trött och orkeslös. Nu är jag så jävla trött och orkar inte göra någonting! Kanske skulle ätit den där Kebab Pizzan idag istället för igår eftersom jag är så jävla slö! Men men! Det är ju ändå syrrans DAG och det ska vara något gott då :)

Ni får ha en bra lördag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 12 juni 2009 16:15


Nu har jag suttit och kollat igenom Plaza Kvinnas Maj nummer 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat lite och dessutom är det lite blandat.


Detta hittade jag i Plaza Kvinnas Maj nummer 2oo9:

* Bikini LaRedoute, 499 kronor- Fin bikini! Gillar dem turkosa stenarna!

* Baddräkt H&M, DÅ 198 kronor, NU 129 kronor- Fin baddräkt i fint mönster! Gillar att det är en halterneck-modell på baddräkten!

* Klänning H&M, 498 kronor- Snygg klänning i snyggt mönster!

* Jean Paul Gautier Classique Summer Parfym 1oo ml, 585 kronor- Så Snygg flaska! Priset för somrigast design går utan tvekan till sommarens variant av Jean Paul Gautiers Classique. Inte nog med att doften har fått en fräsch uppdatering med somriga noter som apelsinblom, clementin, jasmin, liljekonvalj och vanilj. Även flaskan den klassiska rosa kvinnokroppen, har säsongen till ära dekorerats med vackra snirklade blommönster i vitt.

* L´Oréal Visible Lift Serum Inside Instant Lift Foundation, 165 kronor- Uppnå vårens åtråvärda perfekta bas med L´Oréals nya foundaion, en ny flytande bas innehållande ett serum som hjälper till att reducera rynkor, strama upp huden och ge den lyster!

* Shiseido Daily Bronze Moisturizing Emulsion Self Tanner, 33o kronor- En återfuktande creme som stegvis ger mer och mer färg, beroende på hur många appliceringar man gör. Cremen är lätt att få jämn och lämnar ett slätt resultat. Doftar mycket svagt och lämnar ingen obehaglig brun-utan-sol-lukt!

* Ole Henriksen Rub ´n´Buff Bodyscrub, 71o kronor- Ljuvligt doftande lyxscrub som gör huden silkeslen redan efter första användningen. Innehåller citrongräs och lavendelolja som gör underverk med huden!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards