Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Linda - 7 februari 2009 16:30

Jag var inne och kollade på Lipsys hemsida. för att se om dem hade lite snygga kläder. Jag hittade inte speceillt mycket.

Har jag blivit sjuk :O ?? Eller, var det hemsidan som inte hade så bra utbud just nu enligt mig? Aja, jag vet inte. Jag hittade i alla fall två snygga klänningar som inte hade vart dumma att ha!


Detta fann jag:

* Bild 1: Snygg klänning i fina färger!

* Bild 2: Snygg färg på klänningen, och modellen!

 

Av Linda - 7 februari 2009 12:46

Fan vad jag är rastlös, vad ska jag hitta på? Jag vill göra något roligt, något som fördriver tiden, något skoj.

Samtidigt vill jag att det ska bli Varmt ute - sommar så kan jag gå ute i klänningar, och kjolar utan att frysa röven av mig.

Jag vill vinna massa pengar så att jag kan göra massa saker. Jag fyller ju fan kärring om två månader och två dagar! Hade inte vart dumt att få en massa cash tills dess! Blir tokig vad rastlös jag är!


Jag vill även ha en hane! Allt prat om minnen i torsdags fick mig att bli alldeles varm inombords när jag pratade om Honom! Han kommer alltid betyda så jävla mycket för mig, och han kommer alltid vara speciell för mig. Jag vill vara nykär, så som att det pirrar i magen, jag får fjärilar och blir så där blyg som jag kan bli. Kom verkligen att sakna detta i torsdags var ju precis så det var med honom...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards