Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Linda - 21 februari 2009 18:42

Nu är jag mätt i magen :) Jag lyxade till det riktigt rejält idag då jag åt Lövbiff, Kroketter, Béarnaisesås och Sallad till - det var ritktigt, riktigt gott får jag säga! Lövbiff äter jag inte alltför ofta då det är ett dyrt kött att köpa, men jag hade dem längst in i frysen :)

Jag är sjukt sugen att gå på Bio det var sist i somras som jag var på Bio. Då var syrran och jag, och vi såg Sex and the City: The Movie :) Kanske ska se den filmen ikväll när jag ska vara hemma? Hmmm, tåls att fundera på faktiskt!


Jag blir fan tokig på det här vädret alltså, JAG VILL ICKE HA MERA SNÖ! Under vintern borde jag fortsättningsvis emigrera utomlands.

Aja, Ni får ha en trevlig lördag folks :) Tjing tjong på Er!

Av Linda - 21 februari 2009 16:35

Var inne och kollade på Betsey Johnsons hemsida nu. Det var rätt länge sedan jag var inne där, och kollade på kläder.

Jag hittade så fina klänningar på hemsidan :)

VILL HA ALLIHOPA! Vilken tycker du är snyggast?


Klänning 1: VILL HA, VILL HA, VILL HA! Jag är KÄR!

Klänning 2: Fint mönster på klänningen, och jag gillar rosetten!

Klänning 3: Snygg klänning som passar till fest! Gillar färgen!

Klänning 4: Så snygg och jag älskar färgen!

 

Av Linda - 21 februari 2009 12:32

Jag undrar vart min enerig har tagit vägen? Den har la gått i pension eller något sådant! Eftersom jag jämt är så jävla trött!

Nu får jag äntligen sova på nätterna - vilket är underbart. Har ju inte sovit ordentligt på nätterna sen början på december. Kan det vara därför jag är så trött? Ändå ser jag till att röra på mig varje dag, kan inte bara sitta stilla en dag. Mamma kallade mig för Hoppetossa när jag var liten, och det ligger riktigt mycket i det.

Samtidigt så hatar jag den här årstiden; vinter och snö! Jag fryser fan ihjäl om jag går ut typ!

Jag vet inte vill bara ha värme och SOMMAR nu! Åka bort till värmen hade fan inte vart dumt alltså, men det har jag inte råd med nu :( Men JAG VILL!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards