Alla inlägg under februari 2009

Av Linda - 14 februari 2009 13:30


Hihi, jag kunde inte låta bli att spara den här bilden :)

JA TACK, säger jag bara...

Av Linda - 14 februari 2009 13:28


Ha en trevlig alla Hjärtans Dag folks!

Av Linda - 13 februari 2009 17:12

Strax ska jag gå till Linda där vi ska laga oss lite Tacos :) Kommer bli riktigt gott. Jag äter ju Tacos så sällan menar jag, hihi.. Men jag tycker att det är så gott så jag skiter i om det var förra helgen jag åt det sist! Dessutom är det trevligare att äta med någon annan än bara laga till sig själv speciellt när det gäller Tacos tycker jag!

Efter att vi har ätit ska vi till O., och se på film - Seven Pounds ska vi se. Jag har hört att den ska vara bra? Är det en film som man lipar till undrar jag? Jag är ju så känslig när det gäller filmer, hihi!

Meeen nu måste jag gå till Linda! Ska Ni hitta på något roligt idag kanske? Vi snackas mer sen ikväll!

Ni får ha en trevlig fredag folks :) Ciao!

Av Linda - 13 februari 2009 12:00

Jag har blivit utmanad! Jag blev utmanad av www.estella.bloggagratis.se


Den här utmaningen går ut på att nu ska du öppna den 4:e mappen, och ta den 4:e bilden, och skriver något om den.


Så hmm... Den här bilden är tagen i min första egna lägenhet - i min etta den 26:e Augusti, 2oo6. Linda och jag ska till Matfestivalen i Skövde nämligen (därför kommer jag ihåg) datumet. Matfestivalen tyckte vi var så där det började ju mullra vid midnatt också om jag inte minns fel. Men för övrigt var det en trevlig kväll. M., och M., kom förbi en sväng innan också.

P.S Kläderna på golvet ligger där på grund av att jag inte hade någon byrå för tillfället. D.S


Jag utmanar Linda, Helena, Fimpen (Emelie) och Alla som vill!

Av Linda - 12 februari 2009 22:30

Hihi, strax innan halv sju idag tog jag cykeln och mötte upp Knodden, Linda, S., och J., där dem åkte pulka! Herregud, jag kan inte komma ihåg sist när jag åkte pulka det var ju för ett X-antal år sedan!

Men kul var det :) S., och jag skrattade när vi åkte även Knodden tyckte att det var väldigt skoj! Jag var inte där så länge så vi gick efter 2o minuter, men dem andra hade vart där innan. Allihopa var jättefrusna när vi kom in till Linda mina fingrar var tokröda! Vi åt minibaugetter och spelade Skip-Bo - jag vann en omgång :D

I den andra förlorade jag, men jag fick i alla fall vinna en gång, hehe. Det var en väldigt mysig och trevlig kväll. När lilla knodden försvann blev det så tyst och tomt på något sätt. Han är för söt och för skön! Tomatface det är jag det, hihi, det Ni ;)

Nu ska jag glo lite på teven innan jag ska lägga mig i en kall säng. Har Ni haft en bra dag folks? Ciao för idag!


Av Linda - 12 februari 2009 17:18

Tidigare idag var jag ute på en 45 minuters Powerwalk runda. Det var så härligt att gå ut och gå och solen sken :)

Vädret var helt underbart, men det kom mer moln sen fast då var jag nästan hemma - SKÖNT! Ibland ska man inte vänta för länge med att gå ut och gå vädret växlar ju så himla snabbt ibland.

Jag såg två små söta Ekorrar idag också försökte ta kort på dem, men det var verkligen inte lätt. Dem är riktigt snabba de där söta gnagarna :) Att två små söta djur kan göra ens dag alltså - UNDERBART!

Idag ska jag äta en Pirog, Majs och Röd lök till. Blir perfekt, medans jag ska sortera mina mappar på datorn i ordning allt ligger i en jävla röra nämligen.

Ha en bra eftermiddag folks. Ciao!

Av Linda - 12 februari 2009 11:32


Igår kväll satt jag och kollade på kort som jag hade på MIN MYSAN. Jag saknar henne jättemycket :(

Det finns inget charmigare marsvin än henne eller sötare, hihi! Hon var min lilla bebis som jag skämde bort med komplimanger varje dag. Till skíllnad från hennes syster, Mimmi - henne tyckte jag inte om alls lika mycket.

Men Mysan, min lilla Mysan :( Hon blev 6½ år gammal och dog i juli, 2oo7. Henne kommer jag för alltid att sakna!


Idag är det jättefint väder ute :) Jag ser lite blå himmel skymta det blåser lite granna, men det gör inget. Så jag tänker gå ut och gå en Powerwalk runda. Får passa på medans det är fint och inte snöar! Snön, den ligger kvar däremot. Kul för dem som har Sportlov i skolan det åks skidor väldigt flitigt på Berget vet jag.

Ni får ha en bra torsdag folks! Ciao!

Av Linda - 11 februari 2009 21:28


Härdomdagen gick Grammy Awards av stapeln i USA. Kändisarna gick på den röda mattan, och jag hittade tre favorit klänningar! Vilken klänning tyckte Du var snygg?


Bilder från Grammy Awards:

* Carrie Underwood- Så sjukt snygg klänning, och jag gillar färgen!

* Kate Beckinsale- Den här kvinnan kan verkligen klä sig snyggt på galorna som hon går på! Tycker att det var fint med sjöjungfru släpet där nere!

* Katy Perry- Så SNYGG klänning, men rosetten kunde vart lite mindre! VILL HA den klänningen!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards