Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Diskussion Etik

Av Linda - 10 september 2012 21:34

Igår var jag rätt trött så jag la mig redan vid kvart över tio!! Tidigt för att vara mig, men jag var rätt så trött så jag palla inte sitta uppe mer vid datorn. Istället la jag mig sängen där jag läste "Bakom stängda dörrar". På en och en halv timme läste jag sjuttio två sidor. När jag väl fastnar i en bok går det fort för mig att läsa ut den. Jag blev fast helt enkelt. Är det nån som har läst den boken? Ifall du Inte har gjort det - gör det!! Den är jävligt hemsk, men samtidigt är det nyttigt att läsa om verklighetsbaserade böcker. Har tänkt läsa den innan, men nu fick jag tummen ur då jag ska ha med den i Etik-kursen i ett mål. Då passa det bra att inte ha läst den boken.

Även om jag var trött som sagt kunde jag inte somna till ordenltigt utan jag halvsov bara, gick på toa vid fem och sen låg jag vaken till kvart i sju typ. Nånstans där somna jag till slut, så det blev bara en och en halv timmes effektiv sömn innan det var dags att gå upp. Idag hade vi diskussion i Etik mellan nio och elva. Väldigt intressant var det att sitta och diskutera nåt som ingen har rätt eller fel i utan där alla får tycka och tänka som dem själva vill. Vi var fyra tjejer plus våran lärare då som jag tycker är väldigt bra. Idag fick man se en sida av henne som man inte fick se första gången. Kul och intressant var det i alla fall.

När vi var klara tog jag sällskap med E., och C., en bit där vi stod ute i blåsten och snacka innan E., och jag gick hemåt då vi ändå ska åt samma håll. La mig halv ett och jag gick upp fyra igen, men då hade jag vart vaken en halvtimme innan jag väl kom upp ur sängen. Den sömnen behövde jag verkligen för jag har inte sovit bra på hela helgen. Blev inget skrivande idag, men jag ska sitta och skriva hemma imorgon istället.

En seg måndagskväll har det vart, men självklart har jag kollat på Pretty Woman som gick på Kanal9. Har sett den en miljon gånger, men den är ju såå bra!

Hoppas att Ni haft en bra dag. Dags att sova nu. Natti och tjing tjong

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards