Alla inlägg den 18 september 2012

Av Linda - 18 september 2012 21:34

Igår fick jag reda på att vi skulle träffa våran Mentor idag klockan tio. Eftersom jag angett fel mobilnummer på lärarplattformen så fick inte jag nåt sms, och sen kan man inte komma in där då det strular som faaaaaan!! Så det var bara att gå upp imorse, men det var inga problem alls. Hade tänkt vara där till nio, men jag sov lite till istället eftersom jag kände mig lite febrig igårkväll. Mötet med våran Mentor tog en kvart bara så var det över. C., och jag stanna kvar i skolan där vi skulle sitta och skriva på Hälsopedagogikens frågor. Det är en hel del att skriva kan jag lova!! Vi började att skriva elva och jag skrev och skrev fram till kvart i tre då jag la ner. Körde frast med vilket jag hatar!! Ska fråga C., imorgon om vad hon kom fram till på det jag körde fast på. Har nog skrivit lite för mycket med tror jag fast jag vill lämna in det skriftligt - inte ta det muntligt. Kör muntligt i Etiken istället. Är ändå nöjd med mina effektiva timmar förutom när jag haka upp mig förstås.

Jag var rätt trött när jag kom hem, men först åt jag Baugette och kolla posten innan jag la mig fyra, och jag gick upp tio i sju igen. Har däremot kollat på klockan flera gånger innan jag pallra mig upp. Såg att det var grått ute vid sex så jag låg kvar, men sen kom solen och den blåa himlen tillbaka igen. Strax innan sju gick jag ut på balkongen och tvätta mina fönster!! HA, det var inte dåligt ändå. Så jävla smutsiga som dem var nu, fy fan. Det har blåst så mycket det senaste så jag har inte velat göra det då, men nu fick jag det gjort. Ska ta kort på mina nya gardiner imorgon så får ni se hur resultatet blev när dem kom upp.

Jaja, hoppas att Ni haft en bra dag. Dags att sova nu. Natti och tjing tjong


Fick kul post idag; H&M-katalogen och Åhléns-katalogen med massa rabatter.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards