Alla inlägg den 23 september 2012

Av Linda - 23 september 2012 22:36

Idag var det dags att jobba den sista dagen denna veckan. Fick veta i fredags att jag skulle jobba idag, men det är ju bara bra det då det blev många timmar, men fy faaaaaan vad jag ville ligga kvar i sängen imorse när klockan ringde. Okej, jag har vart trött förut när jag ska upp till sju, men det var inte mycket att jämföra med idag faktiskt. Helt slut var jag! Ändå somna jag runt kvart över tolv igår och vakna inte förräns klockan ringde imorse. Inte blev det bättre av att det var så mörkt ute också då tar det alltid emot lite extra för mig att gå upp i alla fall.

Som sagt morgonen var seg och jag var inte på det bästa humöret heller för den delen, men när jag väl kom hem till ett var jag hur glad som helst över att jag fick lägga mig! Två timmar sov jag riktigt bra.

Kvällen har gått ännu bättre, MEN en eker på cykeln gick sönder när jag cykla till jobbet så L., fick hjälpa mig att ta bort den idag, och det var inte lite hon slet med den heller. Var jättetacksam att hon fick bort den i alla fall. Det är nåt annat som låter på den bara, men det lär jag ju snart få reda på vad det är.

Nä, dags att sova. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards