Alla inlägg den 29 september 2012

Av Linda - 29 september 2012 23:54

 


Jag sitter och kollar på denna filmen nu som går på TV4. Kul att det går bra filmer på en lördag för en gångs skull.

Det är verkligen en tjejfilm, men jag gillar ju sånna gär filmer, haha.

Jag tycker att filmen var/är bra. Den är ju lite förutsägbar, men bra. Kate får som vanligt Allt i denna typen av filmer i alla fall dem jag har sett, och hon ska spela den populära, även här.

Har i alla fall fått en ny favorit i Colin Egglesfield, MUMS vilken jävla snygging säger jag bara!!

Av Linda - 29 september 2012 22:04

Det är väldigt ovanligt att jag har en ledig lördag, men även en ledig fredag. Det är jag inte van vid direkt. Samtidigt är det skönt att bara få vara på en helg också. Är jag väl ledig brukar jag alltid vara i Göteborg istället, men denna månadens helgslut blev det inte så. Särskilt värdefullt är det la nu när jag läser som det kan vara skönt att ha en helg där man inte jobbar. Det är ju en dag kvar så vi får la se imorgon om dem ringer, men det tror jag inte faktiskt.

Har dammsugit idag och vart på PA:s en snabbis där jag köpte Baugetter, Hushållspapper och Toapapper. Det har inte hänt så mucket mer än så idag. Sitter och kollar på en film nu som jag fastnar vid. Har hittat en ny snygging också, hehe.

Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong


Handla Toapapper, Baugetter och Hushållspappper på PA:s.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards