Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

JOBB 13-21

Av Linda - 16 februari 2012 23:26

Så, nu har jag jobbat en hel del och nu blev det den femte dagen i rad. Jätteskönt har det vart att göra nåt meningsfullt. Det har gått jättebra idag, och jag har jobbat med en som är jävligt bra, men vi tjötar alltid så mycket så klockan går, haha. Jag har inte gjort så mycket mer än att jobba idag så jag har inget speciellt att skriva om heller. Det blir så när man inte är hemma helt enkelt. Skulle kokat Makaroner idag innan jag drog iväg fast jag orka fan inte så jag sket i det istället. 

När jag skulle cykla iväg snöa det och blåste. Den där jävla blåsten gjorde mig lite förbannad då det snöa och blåste rätt i ansiktet på mig. Det är jobbigt då man inte har bra sikt.. 


Även om jag jobbar och sliter, och även på helgerna känner jag samtidigt att jag måste fan gå ut snart då det var sjuktlängesen nu. Fast det får bli när lönen har kommit. Vill ut och skaka rumpa! Det kommer bli bättre nu när våren och sommaren kommer. Ska njuta lite mer i sommar än vad jag har gjort förut. Allt är inte bara jobb heller. Så det är på gott och ont, men det är ju så med mycket i och för sig. Man missar det sociala en hel del bara nu, tyvärr. Gör man en sak drabbas andra saker. Så kommer det vara under våren nu då jag ska börja validera, men man får fan bli bättre på att unna sig och ta sig den lediga tiden som man behöver med till roliga saker! Får bli bättre på det.

Nu ska jag däremot lägga mig. Känner mig inte speciellt trött fast jag hoppas att jag somnar rätt så snart. Det har jag gjort de andra nätterna, och sen har jag sovit bra på nätterna med nu i veckan. Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

 
 
neli

neli

17 februari 2012 16:09

hej tjejen =)
sorry för sent svar men inspirationen ligger verkligen inte på topp haha.

ja jag har fått pengar från försäkringskassan nu så det känns super hihi =) nu är jag inte så fattig mer haha!
hoppas allt är fint med dig och att du får en bra helg =) kram

http://iamsofashion.blogg.se

 
neli

neli

17 februari 2012 17:40

ja vi får hoppas att det blir bättre hihi =) jag som älskar att blogga liksom! men man är ju så trött efter skolan och allt haha. shit, tänk sen när man jobbar då? kommer typ aldrig uppdatera =P

hihi ja känns superhärligt att jag äntligen fått lite cash haha =) skönt och höra att det är bra med dig hihi. det är bara finfint här också =) skolan rullar på och jag trivs som fan haha. sjuk klass man hamnat i men man kan inte låta bli att inte älska dem ändå haha =P
kram

http://iamsofashion.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards