Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Linda - 3 februari 2012 21:34

Jag blir fan galen på min kropp och den här förkylningen som jag har. NU FÅR DET BRYTA UT!! Halsen irriterar mig nåt enormt nu ikväll och hostan också. Har haft en jävla hövvevärk idag med. Okej, kan ha det då och då när jag ansträngt ögonen för mycket, men inte flera gånger på en och samma vecka. Sjuktstörande iaf.

Det blev några timmars sömn inatt, men det har gått bra ändå! När jag hade min rast kände jag hur jävla trött jag egentligen var, och denna förkylningen gör en inte piggare heller så. Det gick bra att jobba i alla fall. Men det bästa var faktiskt att få sluta två idag och att få vara hemma ikväll!  

När jag hade slutat cykla jag upp till Försäkringskassan först för jag skulle fråga dem om en sak som jag fick hjälp med, och sen till Willys en snabbis där jag köpte billig Kycklingfilé för femtio spänn, och sen hem. När jag väl kom hem la jag mig tjugo i fyra och jag gick upp kvart över sex igen. Det tog inte lång tid innan jag somna.. sen när jag gick upp var hövvevärken borta - mycket bra! Stack ner till ICA halv sju där jag köpte CHIC, Ciabatta bröd och Grillade Kycklingspett - sistnämnda åt jag till middag. Glömde ta fram en filé när jag kom hem från Willys tidigare på dagen.. Träffade C., i kassan som jag pratade lite snabbt med innan hon gick vidare.

Som sagt har det vart skönt att få vara hemma ikväll, och jag har inte gjort nåt speciellt alls. Bara varit och slappat i soffan framför teven. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


På ICA köpte jag Ciabatta bröd, CHIC och Grillade Kycklingspett. Kycklingfilén köpte jag på Willys där den var väldigt billig!

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards