Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Linda - 5 februari 2012 21:36

Vad skönt det har vart med en lugn helg ändå. Bara få vila upp sig och samla krafter inför kommande vecka. Har inte vart lika uppretad eller förbannad idag i alla fall vilket är jävligt bra. Fick pratat med en klok person idag så det hjälpte mycket. Nu gjorde jag det rätta som jag även tänkte igår fast ändå inte helt som jag tänkt heller. Både igår och idag har jag snackat med roliga och underbara personer på Fejsbook-chatten. Blev att jag snacka med A., i sex timmar, haha! Helt jävla stört faktiskt, men vi prata om allt möjligt verkligen. Kul har det vart i alla fall. Att bara vara har vart skönt nu i helgen. Samtidigt lite trist att man inte har jobbat förstås. Det kommer, det kommer..

Det har kommit lite snö idag fast det var inte mycket som kom, och nu på kvällen har det börjat blåsa en del. Mina stackars blommor fick vatten idag, glömmer av dem lite. Fixa mig en tidig middag idag; Chorizo, Pommes frites, Bearnaisesås och Sallad till det blev jättegott idag! Tycker att Chorizo är jättegott, bra mycket goare än vanlig korv. Nä, inget speciellt har hänt idag. Snacka med mamma en stund för en timme sen.

Hoppas att ni haft en bra dag! Tjing tjong



Av Linda - 5 februari 2012 00:34

 

 

Jag fastnade framför denna filmen på Kanal5 då det är en snygg kille med, haha!

Den verkar vara rätt så bra i alla fall.

Men har lite svårt att hänga med också.. Ska se klart den och sen sova.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards