Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

En ledig dag

Av Linda - 8 februari 2012 23:54

Blä, idag har jag ont i min höger arm som faaaaaan!! Det måste vara efter igår när jag jobbade, då jag har gjort fel vid lyften. Jobbigt är det att ha ont i armen i alla fall, och då speciellt i höger för det är den armen jag använder mest.

Jag fick ett samtal runt halv tio imorse så jag slapp göra det ärendet idag som jag hade tänkt göra då samtalet handlade om det jag hade tänkt ta upp med personen ifråga. Fortsatte sova en stund till efter det. Runt halv tre cyklade jag en snabbis till Banken, och sen kollade jag läget på Vero Moda. FUCK, jag hittade några fina toppar som jag verkligen vill ha. Behöver rensa ut några som jag har i garderoben då jag har tröttnat på dem eller så är de fula helt enkelt. Så jävla typiskt bara, men det är bara hoppas att de finns kvar sen. Det var inte något jättespeciellt med dem egentligen.

Cyklade Bangatan ner till ICA sen där jag gjorde ett litet stop där jag köpte Champinjoner och Delikatess Potatis. Champinjonerna kostar bbara fem spänn denna veckan, och då passar jag självklart på att köpa det. Potatisen kostade tio spänn denna vecka, och det var jävligt bra pris med så jag slog till på en påse. Sen fortsatte jag Bangatan hem till mig. Det blev en cykeltur på 3o minuter idag sammanlagt - härligt!

Sen när jag har vart hemma har jag inte gjort så jävla mycket. Det har vart grått och mulet ute idag, och det var rätt så rått med, och då håller jag mig gärna inne. Var rätt så frusen när jag kom in sen förresten. Skönt att bara vara ikväll.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


På ICA köpte jag Delikatess Potatis och Champinjoner.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards