Alla inlägg den 29 december 2011

Av Linda - 29 december 2011 21:34

OJ, nu har jag vart så där dålig igen med uppdateringar när jag är hemma i Göteborg. Men sanningen är att man inte sitter så jävla mycket vid datorn helt enkelt. Får lägga in en del i efterhand..

Jag tyckte inte att jag sov så jävla bra inatt så idag har jag vart hur seg som helst, men jag fick min mens igår med så jag kan ha blivit extra seg på grund av den skiten. Brukar bli det faktiskt. Ont i magen har jag haft också vilket är sjuktstörande. Man har bara skiten en gång i månaden och det är ju en jävla tur det..

Sen har inte vädret eller stormen gjort att man har vart piggare!! Fy faaaan vad det har blåst idag alltså!! Regnet har bara smattrat mot rutan. Jag var på Torget en snabbis för att gå till Systemet och köpa en flaska Vin inför lördag, och när jag gick hem stod håret rätt upp bara för det blåste så.. Fick medvind med mig också som jag drogs med i då blev det lite spring i benen. Det gick an att gå ute lite idag, men verkligen inte mycket! Innnan fem var det ett värdetransporrån på Torget också fast det gick inte så bra läste jag på nätet. Då hade jag hunnit hem i alla fall.

Syrran, hennes kille och jag spelade TP sen efter att vi hade käkat. Mycket spelande har det blivit nu dessa dagarna jag har vart hemma, och det är riktigt kul det!

Nä, jag är så seg i hövvet idag så jag orkar knappt tänka. Har inte hänt så mycket idag heller så. Hoppas allt är bra med Er och att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards