Alla inlägg den 17 december 2011

Av Linda - 17 december 2011 23:34

Härligt att jobba första lördagen denna månaden, och sista helgen dessutom =) Känns skönt att köra sista racet nu innan jag åker på onsdag plus att jag fick lite OB-timmar nu inför nästa månad. Dock är det inte så jätteofta man får en halv dag så här på helgen, så då får man njuta av det. Imorgon blir det en längre dag däremot.. eftermiddagen har bara gått bra, men det känns knappt att man har jobbat! Det är skönt med helgerna på det sättet att man tar det lite lugnare.

Jag sa det till A., på jobbet att det är sjukt att det är Julafton nästa lördag.. Känns lite vemodigt att säga God Jul till alla på jobbet nu innan man drar också för den delen. Hoppas att julkänslan infinner sig under veckan.

Nu på eftermiddagen har det börjat snöa, men det är nog snöblandat även om det lägger sig då det är liksom slaskigt ute. Blåser gör det också annars har det bara vart grått, grått! SOL vill jag ha!!

Har inte hänt så mycket mer än att jobba idag. Tog det bara lugnt innan jag cykla iväg till jobbet. Skönt avar det att få sova ut idag efter igår då jag var rätt så slut igår kväll.  

Hoppas att Ni haft en bra lördag, och sov så gott! Natti och tjing tjong


Har ätit denna maten en gång innan, och jag tycker om den! Dessa är bra att ha med sig när man jobbar och inte orkar fixa i ordning nån mat.

 

Av Linda - 17 december 2011 00:34

 

Jag började kolla på denna filmen av en ren slump. Det blev liksom bara att jag fastnade vid den.

Jag tyckte faktiskt att filmen var bra, men slutet var lite konstigt eller lite oväntat.

Skurkarna i filmen var så jävla skickliga alltså. Nästan så jag får se den en gång till så jag fattar vad den går ut på mer då jag hoppa in i duschen under tiden så jag missa en del av filmen..

Är det nån mer som har sett den också?
Filmen får ***** 3 av 5 stjärnor då jag blev liiite besviken.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards