Alla inlägg den 26 december 2011

Av Linda - 26 december 2011 21:34

Idag har Linda och jag gått runt på Torget i fyra timmar och kikat, men det blev lite shopping också för oss båda. Egentligen var jag inte ute efter nåt speciellt utan det var mest kul att se om man kunde hitta nåt. Det var så jävla mycket folk överallt då blev jag så seg och trött när det var dåligt om luft. Trött och seg var jag efter igår också i och för sig. Men det var kul att se om det fanns nåt i butikerna fast mycket är ju skit också! Däremot hitta jag nåt oväntat som var jävligt billigt, och det var dagens bästa köp. Är jättenöjd med min lilla shopping från idag.


Detta shoppa jag idag:

* Vit Servettlåda, 79 kronor, iems- Jag har kollat på liknande innan, och jag har funderat på att köpa en länge. Såg då denna och slog till på den. Tycker att dem är fina!

* Gråsvart Spetsblus, 115 kronor (Ordinarie pris 23o kronor, men den var 5o% på rean), Vero Moda- Dagens KAP! Denna blusen såg jag av en slump, och dessutom var det den sista! Jag tycker att den är fin och billig som faaaan var den också. Skön och fin färg.

* Clarins Rengöring, 99 kronor (Ordinarie pris 2oo kronor, det var 5o% på rean), Åhléns- Jag använder Clarins sminkrengöngöring, och jag tycker att den är helt klart bäst! Väldigt bra pris på dem, och de gick verkligen åt..

 

     

Av Linda - 26 december 2011 19:34

    

Jag har kollat på dokumentären 21 Peter Forsberg nu ikväll.

Han ÄR och kommer ALLTID vara KUNGEN i mina ögon =)

Den har jag sett fram emot att se sen jag hörde att SVT skulle göra en dokumentär om honom..

Jag tyckte att den var jättebra, och jag grät lite. Han är världens bästa i mina ögon så är det bara.

Foppa, du är min idol för alltid   

 

    

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards