Alla inlägg den 22 december 2011

Av Linda - 22 december 2011 21:34

Idag har det vart en seg och en slapp dag hos mamma. Syrran och jag har myst en del med Akelia så vi gjorde inget speciellt fram till halv fem tyå då vi gick till Torget.

När vi kom dit gick vi till Banken först då jag ville ha en personlig kod, men det tar ju en vecka innan jag får hem den så den hjälper inte mig ett skit just nu. Men hon sa att jag kunde föra över pengar om jag gick i kassan och lämna in en sån där lapp. Det är sjuktstörande att glömma dosan för man är lite handikappad utan den.. Speciellt när man är borta en längre stund som jag kommer vara nu. Upptäckte att jag hade gömt min borste också. Detta är rekord nu då jag aldrig glömt så här många saker när jag åkt iväg.. Störande med räkningarna, mobilladdaren och min dosa till Banken. Inget slår la när jag åkte ifrån min Kortplånbok med ALLA korten i! Yeah yeah, fuck it.

Efter Banken fortsatte syrran och jag gå runt på Torget och kika, och sen gick vi dit en kort stund innan de stängde då hon ville ha Sushi. Så idag har det inte hänt sååå värst mycket eller något roligt för den delen.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


Så här såg det ut igår när jag lämna för att åka till Göteborg!

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards