Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

LEDIG

Av Linda - 20 maj 2010 18:18

Det har vart riktigt skönt att vara ledig idag! Sova länge och bara slappa. Men så slappt har det inte vart ändå eftersom jag har tvättat från tolv till fem, och idag blev det sju maskiner som jag tvättade. FUCK vad jobbigt. Men skiten är gjord för den här gången, och det var bland annat sängkläder som tvättades idag plus mitt duntäcke, och det tunnare "sommartäcket". Så det blev en hel del idag.


Jag vaknade strax innan fem imorse av en jävla knall, åska, tänkte jag. FAN vad skönt =) Men när jag gick upp några timmar senare så var det fortfarande kvavt ute, och sen vid tolv kom några knallar till.. Nu regnar det igen, och jag vill att det ska komma mer åska för när det är så jävla kvavt är det inte kul heller och jag får hövvevärk.

Annars en lugn och skön dag vilket har vart härligt då jag jobbat sen i söndags! En ledig dag behöver man ha ibland, och bara ladda batterierna igen.

Nu däremot ska jag diska och sen ta en dusch! Ni får ha en bra torsdag folks! Tjing tjong!

 
 
Ellie

Ellie

20 maj 2010 23:39

Heej :)
Det är bra med mig! Hur är det med dig? Gud vad länge sen det var! Var dock inne här och läste för ett tag sen :) Vad gullig du är! Jag tror jag är tillbaka nu. Igen. Som jag sagt förr ;p Har tänkt att börja ett tag och jag tror jag slår till nu :)

Vi var i London, kom hem för 2 veckor sen. Det var heeelt otroligt underbart! Jag älskar det. Pojken min har sökt jobb där nu, han vill tillbaka, så vi får se hur det blir med de :)

Hur står allt till för dig? Vad har hänt?

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards