Alla inlägg under februari 2011

Av Linda - 23 februari 2011 17:46

  


Idag har jag jobbat lite, och då får man klä sig lite slappt. Jag gillar verkligen denna nya yoppen - den är superskön! Får dock be om ursäkt för min spegel..


* Topp, Ginatricot, NY- Gillar verkligen denna toppen!

* Jeansleggings, H&M.

*Strumpor, H&M.

Av Linda - 22 februari 2011 21:36

Vilka två jävliga dagar detta har vart alltså!! Jag har tömt tårkanalerna ordentligt kan jag lova... Allting har gett mig sån jävla hövvevärk också - den från helvetet!

Det är först nu ikväll som jag känner mig "bättre" eller vad man kan kalla det.. Fast det är först om några dagar som allting verkligen har lagt sig. But you´re missed.

Riktig styrka är inte att aldrig bryta ihop, utan att bryta ihop och komma igen! som en klok person sa, och det har han jävligt rätt i!

 

Imorgon ska jag jobba i alla fall, och det ska bli rätt skönt att jobba några timmar även om de är få, men då får jag annat att tänka på de timmarna istället. Vilket jeg akkurat trenger nå! Nä, fan jag har hjärnsläpp. Orkar inte blogga mer heller då jag inte är på humör för det.

God natt på Er! Tjing tjong

 

Något trevlig fick jag idag nämligen min Plaza Kvinna.

  

Av Linda - 21 februari 2011 22:36

  

 

Denna dagen började helt okej, men det skulle visa sig att det skulle bli den sämsta jävla dagen på LÄNGE!!!

Fan, fan, fan vad jag hatar denna dagen!

Fucking nightmare gånger tusen, typ.

Finns inget mer att säga om denna jävla pissiga dagen på jävligt länge!!

Av Linda - 20 februari 2011 20:36

  

 

Klockan nio är det dags för nya Big Brother, men det tror jag inte någon har missat..

Jag tycker att det ska bli kul att se hur mycket de har förändrat programmet..

Ska bli kul att följa deltagarna i huset!

Kommer Du se på programmet?

Av Linda - 20 februari 2011 14:14

 

Denna låten är bara så så jävla sjuktgrym!!!

Jag ÄLSKAR dessutom texten!

Vad tycker Du om denna låten?

 

La la la la
La la la la
La la la la


I want you to love me, like I'm a hot ride
Be thinkin' of me, doin' what you like
So boy forget about the world cause it's gon' be me and you tonight
I'm gonna make your beg for it, then imma make you swallow your pride
oooohhh

 
Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only girl in the world...
Like I'm the only one that's in command
Cause I'm the only one who understands how to make you feel like a man, yeah
Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only one... 

 

Want you to take it like a thief in the night
Hold me like a pillow, make me feel right
Baby I'll tell you all my secrets that I'm keepin', you can come inside
And when you enter, you ain't leavin', be my prisoner for the night, oh


Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only girl in the world...
Like I'm the only one that's in command
Cuz I'm the only one who understands, like I'm the only one who knows your heart, only one...

 

 Take me for a ride, ride
Oh baby, take me high, high
Let me take you by surprise
Oh make it last all night, night
Take me for a ride, ride
Oh baby, take me high, high
Let me take you by surprise
Make it last all night

Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only girl in the world...
Like I'm the only one that's in command
Cuz I'm the only one who understands how to make you feel like a man
Only girl in the world...
Girl in the world...
Only girl in the world...
Girl in the world...

Av Linda - 19 februari 2011 23:54

  

 

Sitter och kollar på ytterligare en film; I hennes skor.

Det finns inte så mycket att välja mellan idag heller..

Jag tycker att denna filmen är väldigt fin då den handlar om systerskap.

Själv har jag två systrar, och jag kan känna igen mig till viss del..

Av Linda - 18 februari 2011 23:14

  

 

Eftersom jag kollade på Diryt Dancing förra fredags så tänkte jag att jag ser ytterligare en grym film ikväl nämligen; Pretty Woman =)

Det finns ändå inga bra filmer på teven som jag vill se ändå..

Det är kul att se gamla Nostalgi-filmer som man är uppvuxen med.

I   this movie!

Av Linda - 18 februari 2011 15:04

  


Detta receptet hittade jag i VeckoRevyn nummer 16 (22 Juli) 2o1o.

Jag tycker att denna tårtan ser jättegod ut, speciellt med alla jordgubbarna på.


8-1o bitar.

 

Du behöver:

4 dl blandade nötkärnor.

2 dl strösocker.

4 äggvitor.

 

Fyllningar:

2 dl vispgrädde.

1 msk kakao.

5oo g kesella.

 

Garnering:

3 dl vispgrädde.

½ liter jordgubbar.

 

Gör så här: Sätt ugnen på 155o grader. Mal eller mixa nötterna till ett fint mjöl och blanda med sockret. Vispa äggvitorna till ett fast skum. Vänd ner dem i nötblandningen. Bred ut smeten till 3 rundlar á 24 centimeter, på plåtar med bakplåtspapper. Grädda i mitten av ugnen cirka 25 minuter. Lossa genast borrnarna från pappret på plåten. Vispa grädden lätt till fyllningen. Blanda kakao och socker och rör ner i grädden. Lägg ihop bottnarna med fyllningarna emellan. Vispa grädden till garneringen och bred över tårtan. Lägg på jordgubbar.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards