Alla inlägg under februari 2011

Av Linda - 14 februari 2011 17:34

     

 

Vill bara önska Allihopa Glad Alla  -ans dag! 

Hoppas att Ni får en bra dag!

 

  

Av Linda - 13 februari 2011 21:34

Jag hade väldigt trevligt igår på festen tillsammans med E., och två av hennes kusiner. Det var några andra med som inte var släkt också i och för sig. Kvällen bjöds på en hel del skratt

Jag tog det ändå piano. Drack ett halvt glas vin, Rom och Cola, Zingo och Likör 43. En väldig blandning blev det igår, men jag blev ju inte ett dugg full. Fast det var gott ändå =)

Dem andra skulle på Lillasyster som spelade på Dagny´s, men det droppade jag. Inte min typ av musik, och sen sover jag ju helt fuckat nu för tiden också..

Från glatt humör till piss humör!! Så kan man lördag sammanfattas typ.

Nä, ska läsa innan jag kan försöka mig på att sova. Hoppas att Ni haft en bra helg! Tjing tjong


  

Av Linda - 13 februari 2011 00:46


 Hörde denna ikväll, och den är helt jävla gryyyyyym =)

Av Linda - 12 februari 2011 18:15

  


Ikväll är det fest då, och jag hade jättesvårt som vanligt med att välja kläder.. Blev inte riktigt som jag hade tänkt från början, men det fick bli detta.


* Linne, Ginatricot- Älskar detta linnet!

* Shorts, H&M- Sjuktsköna är dessa!
* Strumpbyxor, H&M.

* Armband, Ginatricot, NYTT- Mitt favorit armband!

* Klocka, köpt i Norge.

Av Linda - 12 februari 2011 16:16

  

 

Igår fick jag ett samtal från kära E., som frågade vad jag skulle göra idag.

Jag hade inte planerat något speciellt.. Vi bestämde att vi skulle festa idag =)

Det var så himla längesen vi sågs nu så det kommer bli riktigt kul att ses igen!

Fast det blir rätt piano för min del faktiskt.   

Ni får ha en bra kväll allihopa! Tjing tjong

Av Linda - 11 februari 2011 18:18

  


Vädret är ju inte det bästa idag direkt, men jag chansade på att ha min Poloträja ändå (som är som en klänning på mig). Det var liite kyligt när jag skulle hem från Willys fast det gick bra!


* Polotröja/Poloklänning, H&M- Denna är så sjuktskön! Älskar den!

* Strumbyxor, Åhléns.

* Knästrumpor, Lindex.

Av Linda - 11 februari 2011 16:16

Idag är det världens jävla skitväder igen!!

Snöandet har dock slutat nu, och himlen har spruckit upp. Det var så dags att göra det nu på sena eftermiddagen. Kunde la skett tidigare idag!! Blåser gör det dock fortfarande.. Det vibrerar till och med i elementet - skumt! Skitväder är vad det är, och jag kommer inte sätta min fot utanför dörren idag igen.

Jag gick till Willys förut, och det gick bra att gå dit trots att det blåste så. Jobbigast var att ta sig hem i motvind - det blåste som faaaaaan i ansiktet på mig!! Fick hålla huvudet neråt så att tårarna inte skulle rinna alltför mycket. Jag var tvungen att köpa en del saker idag så jag klarar mig tills lönen kommer. På Willys köpte jag; Chic, Ciabatta bröd, Diskmedel, Gifflar, Godis, Gurkor, Mjölk, Ostbågar, Sallad, Toapapper och Tv-tidningen.

När jag kom hem var jag helt slut i benen faktiskt. Det kommer bli en riktigt lugn kväll. Något annat orkar jag inte med då jag inte kunde sova denna natten ALLS! Så är det när man har jobbat natt, och ska försöka sig på att sova en hel natt. Det är ta mig fan - omöjligt!!

Ni får ha en bra fredagskväll! Tjing tjong


På Willys köpte jag Godis, Ostbågar, Chic, Topapapper, Diskmedel, Gifflar, Sallad, Mjölk, Ciabatta bröd och Gurkor.

  

Av Linda - 11 februari 2011 01:11

  

  

  


Nu har jag suttit och kollat igenom Cosmopolitans Augusti nummer 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat några produkter den här gången, och det är bara skönhetprodukter.


Detta hittade jag i Cosmopolitans Augusti nummer 2o1o:

* Chanel Rouge Allure Läppstift, 325 kronor/styck- Jag vet att dessa är väldigt omtyckta! Skulle själv vilja äga ett Läppstift från Chanel!

* Chanel Chance Eau de Tendre Parfym 5o ml EdT, 685 kronor- VILL HA! MAtcha din polerad yta med en doft av grapefruky och jasmin. Om parfym skulle vara ett klädersplagg är Chance eau de Tendre från Chanel en puffig ljusrosa kjol i chiffong: lätt, flirtig och den väcker lyckorus!

* The Body Shop Peppermint Reviving Leg Gel, 119 kronor- En gelé för tunga ben som stimulerar blodcirkulationen med hästkastanj! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards