Direktlänk till inlägg 25 september 2009

SHOPPING CUBUS, GINATRICOT, H&M, SKOPUNKTEN, TWILFIT och ÅHLÉNS

Av Linda - 25 september 2009 22:45

Idag var det ju ÄNTLIGEN dags för LÖNING! Löningsdagar är fan aldrig fel! Jag åkte mot Högsbo Industriområde och 421 först och kikade lite, de har haft öppet i tre år har aldrig vart där innan bara. Köpte mina skor där, efter det åkte jag in till stan för att fortsätta min shopping! Resultatet blev mer än vad jag hade tänkt mig och jag är så jävla nöjd med allt jag hittade idag!



Detta shoppade jag idag:

* Assymetriskt Linne, 5o kronor (Ordinarie pris 79 kronor), Cubus- Fint linne och jävligt billigt! Vet inte varför jag fick det billigare! Bara tacka och ta emot!

* Topp, 129 kronor, Cubus- Enkel vanlig topp som har knäppning bak i ryggen, dessutom var den billig!

* Jeans Skjorta, 249 kronor, Ginatricot- Så Jävla SNYGG! Dessutom är den jätte skön, snygg färg har skjortan också!

* Polotröja/Klänning, 199 kronor, H&M- Åå, den här blev jag kär i direkt! För det första är den underbart skön, det andra jag gillar mönstret och det tredje var att jag behövde en ny Polotröja, då jag fått kasta min andra långa!

* Stövlar, 399 kronor, Skopunkten- Jag ÄLSKAR dessa stövlarna! Så jävla snygga är de och jag är verkligen skit nöjd med dem!

* Hanky Panky String, 159 kronor (Ordinarie pris 199 kronor, hade 20% tack vare Glamours Shopping Weekend), Twilfit- ÄNTLIGEN äger jag ett par Hanky Panky trosor! Hade svårt att bestämma mig för vilken färg bara, fanns så många snygga färger! Plus att det är aldrig fel med rabatter!

* Escada Ocean Lounge Parfym, 3o3 kronor (Ordinarie pris 379 kronor, hade 2o% på valfri doft), Åhléns- Tycker att den här luktar så himla gott, vilket Escadas parfymer brukar göra! Aldrig fel med rabatter som sagt! Den parfymen jag använder nu är snart slut, bäst att passa på då!   


    

  

  

  

  

  

  

 
 
Ellie

Ellie

30 september 2009 12:53

Åh, det var ju endel! Jättefina toppar allihop :)
Och jävligt snygga skor!

Luktar den Escada gott? Jag har glömt lukta på den.

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards