Alla inlägg den 24 september 2009

Av Linda - 24 september 2009 21:15

Förut när jag kom ner till Göteborg gick jag in på Nordstan och kollade lite. Hade ju med mig en tung väska som var jobbig att bära på orkade jag inte kolla alltför noga där inne. Dessutom var det en hel del folk som vanligt. Var inne på H&M och Åhléns City. Inne på Åhléns visste jag vad jag skulle kika på och få hjälp om, så det var bara att gå raka vägen till sminket. Är nöjd med mina köp som gjordes idag!


Detta shoppade jag idag:
* Nivea Schampo, 24.5o kronor, String 59.5o kronor och Satin Trosor, 99 kronor, allt från H&M- Schampot är snart slut så de behövs ju ofta, stringen är snygga och satin trosorna är riktigt härliga, dessutom en härlig färg!

* Nivea Beaute Ideal Finish Puder, 95 kronor och Rougeborste, 55 kronor, båda från Åhléns- Är nöjd med pudret som jag har provat, borste behövdes till också!   


  

  

Av Linda - 24 september 2009 13:18

  


Min outfit för idag.


* Skjorta, H&M, NY!

* Linne, H&M.

* Jeans, Bik bok.

* Strumpor, Lindex. 

Av Linda - 24 september 2009 12:34

Poseidon  

 

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen :)

Blir lite shopping idag och lite mys!

Imorgon blir det ännu mer shopping, träffa J., och tjöta lite!

Men på lördag SMÄLLER det, Sophie ska ha inflyttningsfest :)

Blir en riktigt, riktigt bra helg som alltid, hihi ;)

Åt Makaroner och Baconsås som mamma hade fixat till jag kom hem, gottit!

Av Linda - 24 september 2009 12:00

  


Kollade på Efter Tio med Malou idag och då var dessa killar där, inte Andreas dock!

Magnus Samuelsson var med istället, hittade dock ingen bra bild när han var med!

Skulle vilja gå och se dem den 17:e oktober i Scandinavium :)

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards