Alla inlägg den 30 september 2009

Av Linda - 30 september 2009 21:14

  

 

ÄNTLIGEN har den nya säsongen börjat =)

Av Linda - 30 september 2009 18:18

Imorse var det dags att gå upp och jobba igen, men skillnaden är att den här gången började jag 1½ timme senare än vad jag brukar börja om jag jobbar dagtider. Vilket var väldigt skönt, speciellt att sova längre på morgonen :)

Det gick bra att jobba idag. har haft lite lätt huvudvärk och vart rätt trött, men även lätt irriterad, har ju PMS nu så då är det inte så konstigt, är samma med tröttheten blir så extra trött innan skiten kommer. Hur som helst, när jag hade slutat cyklade jag till PA:s, hade glömt att köpa Fryspåsar och Ketchup i måndags när jag handlade där, ketchupen behövde jag eftersom jag åt Korv och Makaroner idag, skulle bli så torrt utan. Köpte en KRAV-märkt Felix flaska också, finns ju inte på alla varor som jag köper, men finns det så kan jag köpa KRAV-märkta och ekologiska. När jag kom hem la jag mig och vilade i nästan två timmar blev det haha, hade ju sån jobbig huvudvärk också. Nu glor jag på teven, ska se de lokala nyheterna. Hoppas att Ni haft en bra dag folks! Tjing tjong 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards