Alla inlägg den 4 september 2009

Av Linda - 4 september 2009 18:28

Idag åkte jag hem till sophie, för att stanna kvar där resten av helgen. Kom hit för en stund sedan. Tog inte så lång tid nu när jag åkte en annan väg, den ska jag ta fler gånger när jag åker från Frölunda.

Har hunnit visa vad jag har shoppat mina dagar här nere :) Bilder fixar jag när jag har kommit hem till mig istället! Har inte hunnit innan.

Ikväll blir det i alla fall mys med Tacos och film! Ska bli så jävla gott med Tacos och lite film efteråt.

Hinner inte skriva mer nu och jag har la inte så mycket mer att skriva heller! Tjing tjong folks!

Av Linda - 4 september 2009 13:40

Idag fikade jag ju med S., på David Bagare, vilket var väldigt trevligt. Efteråt gick vi runt och tittade lite på Torget, jag kom då på att jag ville gå in på Guldfynd. Jag fick ett Hjärt Halsband av mamma en gång i julklapp och detta älskade jag...

I januari förra året var jag hemma hos Han, jag tog av mig halsbandet och la det på hans soffbord, han råka dra ner halsbandet på golvet. Jag var jävla dum som inte hade stängt kedjan, kedjan låg på golvet, men hjärtat var puts väck! Han tog mitt Hjärta bokstavligt talat på alla sätt. MEN nu har jag ÄNTLIGEN fått tillbaka mitt hjärta...


Detta shoppade jag på Guldfynd:

* Halsband, 179 kronor (Ordinarie pris 198 kronor), Guldfynd- ÄNTLIGEN har jag fått tillbaka mitt älskade hjärta! Mitt andra hjärta försvann ju hos Han, han "tog" det på alla sätt, men nu har jag äntligen mitt "nya" hjärta!

Av Linda - 4 september 2009 11:16

Halv ett ska jag träffa S., utanför David Bagare. Har inte träffat henne på lite mer än två år nu! Shit, vad åren har gått.. Men vi har hållt kontakten och pratat med varandra mycket i alla fall.

Ska bli trevligt att träffa henne igen eftersom det var så jävla längesen, men det känns inte riktigt så ändå.

Ni får ha en bra fredag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards