Direktlänk till inlägg 8 september 2009

IDOL

Av Linda - 8 september 2009 20:52

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN har mitt favorit program Idol börjat :)

Jag gillar detta programmet, tycker det är kul att se alla auditions i början, då får man ju se de som är jävligt dåliga och de som är jävligt bra också. Jag skaffar mig alltid favoriter så här i början. Tyvärr, missade jag en halvtimme av programmet idag, då får jag se reprisen i helgen istället.

MEN vad fan, idag när jag skulle logga in här då ser jag att ALLT är ändrat. Hela jävla blogg portalen. Vad faaaaaan, jag blev inte så glad, mest förvirrad faktiskt.

Jag måste säga att jag är som Gustav Svensson i "Svensson Svensson", med detta menar jag: Jag gillar INTE förändringar! Speciellt INTE om det är sådana här förändringar som man inte gjort själv..

Vad tycker DU om den nya sidan? Bra eller Anus?

Men men idag har jag bara slappat och tagit det riktigt, riktigt lugnt. Gjorde ju aldrig det i söndags och idag vaknade jag jävligt sent också, men det är inte så konstigt när jag somna i söndags morse.

Åt i alla fall Wok med Nudlar idag, så jävla gott! Var riktigt längesedan jag åt detta nu.

Hmm, nu är det Andra Avenyn eller Sweet Home Alabama som börjar klockan nio, men jag tror faktiskt att jag tar Sweet Home Alabama! Hoppas att Ni haft en bra dag folks! Tjing tjong på Er!

 
 
Ellie

Ellie

8 september 2009 22:00

Ah, ja då är de lite illa :p Tur att du blev hämtad iaf!

Hahaha, näe. Fast kul att man kan fixa själv nu iaf. Jag har setat och pysslat med min ett tag nu. Har verkligen längtat efter att få göra en sån här blogg, där man kan ha en design!

Jo, man lär sig nog efter ett tag, jävligt jobbigt i början bara. Men dom har fått till det snyggt måste jag säga! :)

http://estella.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

9 september 2009 13:42

Taack :D Fast några ändringar måste jag göra :)
Men tröttnade igår, så sköt fram de till idag ^^
Varför kan du inte?

Ja ok, jo då känns det ju vettigare att åka dit direkt faktiskt.

Ja! Riktigt kul är det :D
Haha, näe, inte är det lätt iaf, det krävs ju tålamod.
Men man lär sig ju :)

Jo, jag håller med. Det är snyggt, men den andra var mer enkel, inte så många funktioner och man fattade mer. Den var lätt.
Men vi lär oss det här med. I början hade jag ingen aning om hur den andra funkade heller :)

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards