Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Städat och rensat garderoberna

Av Linda - 13 februari 2013 21:34

Redan igår bestämde jag mig för att städa om jag inte skulle bli inringd idag, och det blev jag ju inte. Så jag har passat på att städa och damma ordentligt idag. Dock får jag ta och dammsuga och tvätta golven imorgon. Började med att städa i kylskåpet, diskbänken och bänkar i köket, damma av i sovrummet, mitt hallbord samt överallt i storarummet. Detta tog tid, men jag gjorde det ordentligt också. Städade även toaletten och tvätta speglarna på toan.

När jag var klar med städningen la jag in mina sängkläder i garderoben. Kom på att jag har lagt undan lite kläder som jag inte vill ha längre så jag la dem på sängen, och sen fortsatte jag rensa bland mina högar. Allt som allt blev det 31 plagg som jag ska kasta iväg samt skänka till Pingstkyrkan. En hel del av det jag kastat är nästan tio år gamla kläder eller så är det så små storlekar eller så har dem helt enkelt krympt tack vare att jag haft dem så jävla länge. Jätteskönt att ha rensat nu inför vår- och sommarkläderna som man kan köpa =) En del kläder kan jag bara inte kasta även om dem är gamla och jag inte kan ha dem... De är för fina helt enkelt! Dem kan jag spara till barn istället, hihi   När jag var klar var jag helt slut kan man säga. Skönt var det att sen sätta sig i soffan och glo på datorn samt teven efteråt. Ännu skönare var duschen efter maten!

Det var skönt att vara ledig idag i alla fall så jag kunde göra detta som jag var tvungen att göra. Det första jag gjorde när jag hade gått upp var att måla tånaglarna, haha. Nu är dem lite mer färgglada =) Kul med färger som piggar upp!

Jao, hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong


Här är bilder på alla kläderna som jag har rensat ut idag.

             

Det som kändes mest att skänka det var mina Skjortor, mina Chinos samt den där fina Blusen..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards