Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Linda - 3 februari 2013 20:30

På eftermiddagen när jag gade min rast runt halv fem och var på väg tillbaka från Personalrummet blev jag helt plötsligt jätteyr, illamående och allmänt kass kände jag mig. Jag hade ätit dåligt på dagen så jag antog att det var det först eller ett blodtrycksfall som man kan få när man reser sig upp för hastigt. Men detta ville inte ge med sig även om jag åt inom en halvtimme det blev bara liiite bättre. Jag såg nog ut som ett lik för jag kände mig mer död än levande som jag sa till både H. och M. Fick kommentaren att jag såg dassig ut, haha, så kände jag mig verkligen. Det var en jävla tur att jag slutade åtta idag. Jag började känna mig liiiite bättre efter sju. Hade fått ta två Alvedon också som inte hjälpte direkt. Som sagt var det oerhört skönt att cykla hem åtta, och det var ännu skönare känsla när jag kom in i lägenheten. Har vecklat mina persienner i storarummet, lagt mig i sängen med datorn tills batteriet dör sen ska jag sova!! Känner mig fortfarande jävligt illamående så jag vill spy!

Dagen började bra med lite sovmorgon idag i alla fall. Var riktigt trött, men jag var ju bara tvungen att gå upp även om man inte har lust alla gånger. Det var lite drygt på eftermiddagen innan jag hade min rast annars har det gått bra förutom det som jag skrev om innan. Ska snart sova, och det är inte likt mig att sova så här tidigt!!

Hoppas att Eran dag vart bättre! Natti och tjing tjong

Dagens gastronomiska middag!

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards