Direktlänk till inlägg 15 september 2012

JOBB 7-21

Av Linda - 15 september 2012 21:34

Imorse var jag jävligt trött kan jag säga. Det kändes att gårdagen hade gått i ett plus att man har sovit för lite timmar två nätter i rad, men om det där får jag ju skylla mig själv med sömnen. Jag var verkligen helt slut när jag släckte lampan för att sova efter att ha läst några sidor i "Bakom stängda dörrar". Det syntes väl på mig att jag var trött när jag kom till jobbet idag. Kände mig mest sliten. Som vanligt brukar jag allti piggna till efter en timme eller två eller framförallt efter frukosten då jag har fått energi i mig.

Det har vart en lugn och skön dag vilket jag var tacksam över efter gårdagen. Har känt av min rygg lite idag också att den är lite överansträngd. Cykla upp till Willys när jag sluta ett där jag köpte mat till imorgon. Det bästa med att jobba timmar är när man får gå hem och sova ett som jag gjorde idag. Kom i säng till halv två och jag gick upp halv fyra igen. Hade nog kunnat ligga kvar om jag inte hade vart så jävla pissenödig. Hann i alla fall äta en Ciabatta innan jag fick cykla iväg plus att jag hann koll Fejsbook innan.

Nu ikväll har jag kollat på underbara musikvideos, och jag får fan säga det: JAG LÄNGTAR TILL NOVEMBER   En kväll att minnas samtidigt som den kommer bli känslig och kännas vemodig. Får ju se mina kungar som jag bara ängtar efter att få se plus att åka till Stockholm. Aja, tiden går snabbt i alla fall =)

Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards