Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Linda - 15 augusti 2012 21:45

                                                        

Idag har det verkligen vart en helt UNDERBAR solig och varm dag i Karlstad   

Jag har verkligen njutit av vädret, staden och framförallt av sällskapet.

Dagen började med att jag mötte upp kusin H., på Stora Torget för att sen ta oss till Orrholmen där vi mötte C., som hade cyklat dit. På dagens första agenda stod; solning! Man får ju passa på när det har vart så jävla fint väder idag. Om det var underbart att ligga där då. Helt vindstilla och lugnt.

När vi hade solat klart gick vi tillbaka mot stan igen, och jag har tagit en massa bilder!

Senare på eftermiddagen tog C., och jag varsin glass vid Klarälven. Ååå, det var verkligen underbart att sitta där och kolla på vattnet som rann ner mot Vänern. Det var rätt strömt där kan jag säga. Fick liiite Göteborgs-feelings där jag satt. Där vid älven kunde jag sitta resten av denna kvällen och bara njuta!

Mestadels av dagen har spenderats utomhus, men vi var inne lite i skoaffärer också där jag letade efter skor.

Här får Ni mina bilder från den andra dagen i Karlstad. Njut av bilderna =)

Bilderna ligger dock i ordning hur dagen har flutit på.

Av Linda - 15 augusti 2012 21:30

Idag har syrran och jag vart inne i stan i Karlstad och kikat runt lite överallt samt i affärer. Det har vart jättefint väder så det kändes så där att kolla i butiker då, men vi har solat också. Eftersom mina fötter inte är av denna värld tog mina Converse död på mina fötter igår. Vi har gått rätt mycket idag med så jag var tvungen att kolla på en snabb lösning på skor. Då vi åker till Oslo imorgon har jag inte kollat jättenoga ifall jag hittar nåt där. Vi var inne i en mysig galleria idag där det var så svalt och skönt, och där hitta jag till slut skor på Skopunkten.


Detta shoppade jag idag på Skopunkten:

* Blåa Ballerinaskor, 149 kronor, Skopunkten- Jag tycker att färgen är lite häftig då man alltid brukar ha svart i vanliga fall. Dessvärre var dem svarta slut så jag valde dessa! Extra plus för det billiga priset!


 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards