Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Linda - 12 augusti 2012 23:34

Så, då var denna jobbdag avslutad. Skönt att ha jobbat en dag denna helg i alla fall. Det gällde bara idag så det var ingen fara. Räckte med att jag haft två slöa dagar denna helgen och då passa det bra att jobba lite idag. Blir lite mer OB nu inför nästa månad, och mer timmar får det bli senare sen denna månaden.

Det har gått bra idag på jobbet, men man har vart lite låg efter Handbolls-finalen. Jävligt grymt jobbat av killarna i laget alltså, MEN så jävla tråkigt på ett sätt när det var sååå nära. Frankrike slog oss ju med en enda jävla poäng!!! Det var riktigt retligt. Så efter matchen var man lite nere faktiskt samt över att nu är ju OS slut.. Sitter och kollar på Avslutningen nu, och jag måste säga att man blir imponerad av allt som är! Många bra artister som uppträder. Det är typiskt engelskt på nåt sätt samt modellerna som dem hade med i själva cermonin.

Dags att sova nu känner jag. By the way, ikväll har det vart helt underbart ute! Stod och tjöta med A., en bra stund innan jag cykla hem då det var sista gången vi sågs idag. Hade bara shorts på mig så jag njöt när vi stod där och tjöta. Helt tyst och helt vindstilla - absolutely perfect!

Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


Dagens bästa middag, höhö.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards