Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Swedish House Mafia

Av Linda - 25 juni 2012 21:34

   

Idag släpptes biljetterna till mina GUDAR!

Men det var ett HELVETE att få tag på biljetter, och dem tog slut på 45 minuter. Det var KÖ för att ens kunna köpa biljetterna på nätet vilket är helt STÖRT. Aldrig vart med om det sen innan.

Men det mest störande är alla dessa jävla fittor som köper hur många biljetter som helst för att sen sälja dem vidare på exempelvis Tradera. Dessutom kostar de över 1ooo kronor och uppåt. Ockerpriser tar dem!! Detta gör mig fly FÖRBANNAD då det förstör för folk som verkligen VILL SE DEM!! Är så jävla förbannad över detta va!!!

Sen är jag riktigt jävla sur och irriterad på vissa som inte kan ge en nåt svar som inte svarar!! ÅT HELVETE med ER känner jag bara. Så jävla arg är jag idag. Fy faaaaaan för vissa alltså!!

Sen är man inte så dum att man hör med dem som inte tycker om musiken då det är lönlöst. Hade heller inte velat gå på nåt som jag inte tycker om, men det är skillnad när jag vet att folk gillar dem så hör man inte ett skit från dem. Dem kan ju åtminstone svara, tycker jag.

En jävla fittdag har det vart med mitt humör som svängt åt det arga hållet. Fuck it

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards