Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Linda - 20 juni 2012 23:34

 

Idag har det vart fint väder ute och då får man passa på att klä sig i sommarkläder!


* Blus, Vero Moda- Den har vart perfekt idag i värmen!

* Jeansshorts Vila, Axel & Ebba, NYA- ÄLSKAR dem! Jättesköna är dessa shortsen!

* Ballerinaskor, Deichmann, NYA- Fina och sköna skor!

* Jet Set-klocka, Ur & Penn, NY- Love it!

Av Linda - 20 juni 2012 22:34

ÄNTLIGEN har vi haft en underbar dag med värme och sol. Molnen har dock dominerat större delen av eftermiddagen, men solen har kommit fram då och då. Viktigast av allt är att det har ju faktiskt vart varmt för en gångs skull!! Så jävla typiskt att man har jobbat kväll då bara. Imorgon ska det bli lika fint igen.

Innan jag drog iväg slappa jag ute på balkongen, och sen var jag en sväng på Willys för att köpa Färskpotatis, Jordgubbar och mat till ikväll. Hade ingen lust eller ork att fixa nån mat idag då jag var rätt så jävla slö! Blir så jävla trött innan mensen kommer, och det gör den snart. Slö, trött och uppblåst som en ballong, ungefär.

Kvällen har gått bra så det har inte vart nåt speciellt. Jätteskönt och lugnt har vi haft.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


På Willys handla jag Jordgubbar och Färskpotatis - jätteviktigt till fredag =)

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards