Alla inlägg den 6 april 2011

Av Linda - 6 april 2011 21:46

Den här blåsten bara fortsätter och fortsätter, och värre ska det bli imorgon! Men däremot ska vi ha fint väder hela helgen vilket blir jättebra då jag fyller år! Sol, sol, sol kommer vi ha heela helgen - göttans!

Annars har detta vart en lugn dag - lugnet före stormen! Imorgon blir det full rulle hela dagen i princip. Hade behövt tvätta mina fönster imorgon, men om det ska blåsa så får jag göra det på fredag istället.

Har mest läst idag, och sen cyklade jag bort till Hemma-butiken för att köpa Dammsugarpåsar, och sen gick jag in på PA:s där jag köpte Chic. På kvällen cyklade jag till Willys där jag handla Blockljus, Choklad, Deo, Gifflar, Gurkor, Hushållspapper, Plastmuggar, Sallad, Smör, Tacokrydda och Tvättmedel. Nu slipper jag köpa det imorgon då jag lär inte ha tid at sticka iväg på dagen där.

En vanlig tråkig onsdag med andra ord, och nu på kvällen började det regna - annars har det vart uppehåll!

Hoppas att Ni haft en bra dag och god natt på Er! Tjing tjong


På PA:s köpte jag Chic.

 

På Willys köpte jag Gifflar, Hushållspapper, Blockljus, Smör, Deo, Choklad, Tacokrydda, Sallad, Gurkor och Plastmuggar.

  

Av Linda - 6 april 2011 17:34

 

 


Nu har jag suttit och kollat igenom Cosmopolitans September nummer 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag hittade bara två produkter denna gången, och det blev kläder faktiskt.


Detta hittade jag i Cosmopolitans September nummer 2o1o:

* Bustier Lindex, 249 kronor- Fin bustier!

* Ida Sjöstedt Klänning, 1899- Snygg klänning! Däremot kunde altt tyll på armen vart liiite mindre eller så skulle det vara borta överhuvudtaget! Gillar den i övrigt! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards