Alla inlägg den 24 april 2011

Av Linda - 24 april 2011 22:36

Både gårdagen och idag har det vart UNDERBART väder ute! Rena sommarvärmen   

Man är ju inte inne så mycket på dagarna utan man är ute och njuter av solen - vilket jag har gjort på min balkong och solat utomhus.

Igår kväll var jag nere hos J., och det var trevligt! Timmarna dem bara gick och gick så helt plötsligt var klockan halv tre, och då kände jag att det var dags att cykla hemåt.. Men det konstiga var att det kändes inte att klockan var så mycket. Däremot gäspade jag en hel del den sista timman.


Idag har man ju inte gjort många knop, men på kvällen cyklade jag Hälsoslingan, och det var jätteskönt att vara ute och cykla. Tydligen hade jag mött en som jobbat på mitt jobb i somras borta vid PA:s, men henne missade jag totalt. Tänkte inte att det var någon jag kände som jag mötte... Kollar ju bara på Hojarna som jag ser, hihi!

Nä, nu ska jag fortsätta se på Jägarna. Hoppas att Ni haft en bra helg! Tjing tjong


Bjuder på ett kort som jag tog när jag kom hem inatt!

 

Av Linda - 24 april 2011 20:34

 


Det har blivit mycket outfits nu denna veckan, men det blir så när det är så varmt och fint ute - precis som idag! Lätt klädsel fick det bli idag.


* Klänning, Ginatricot.

* Ballerinaskor, Lindex.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards