Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Shoppat i Skövde idag

Av Linda - 28 maj 2010 21:00

Inatt har jag sovit bra fast det var bara fram till sju för då gick jag på toa, och sen sov jag dåligt eller jag bara blundade typ.. Ute har det vart växlande molnighet, men det började regna runt fyra tiden.. Jag har läst lite i min Cosmopolitan April idag med ja..


Jag bestämde mig för att åka till Skövde och Elins Esplanad där har dem bra butiker, och det räcker med dem som finns där, tycker jag.. Speciellt då kontot inte är speciellt fett denna månaden ;-) Jag skulle åka med tåget som gick tio över tre, MEN det var ju fan försenat från Göteborg så det kom inte förrän kvart i fyra. Äckligt trött blev jag när jag satt där och väntade plus att jag var irriterad såklart! Tur att jag inte skulle åka längre eller behöva byta på vägen.. Tyckte synd om alla som skulle göra det, och det är ju typiskt att det ska hända en fredag av alla veckans sju jävla dagar!!

Tog med mig min sladd också som jag var tvungen att byta på Elgiganten, men det visade sig att den där jävla sladden inte funkade!! SKIT också tänkte jag bara. Försäljaren var rätt snygg, höhö!  På Gina köpte jag ett skitsnyggt linne för en del av mitt presentkort, och på H&M köpte jag en topp med knappar, duschkräm, deo, string och ett paraply!

Resten av kvällen blir lugn och jag åkte hem med tåget fem i sex. Det konstiga var bara att dem ringde från jobbet efter sex, och dem frågade om jag skulle jobb inatt? NEJ, sa jag då! Hade blivit missförstånd eller något sådant.. (Men det skulle visa sig senare att chefen hade sagt att dem skulle ringa mig, men vadå - jag kunde ju inte eftersom jag hade vart i Skövde, och jag hade inte käkat och hållt igång hela dagen plus att jag inte ens hade lagt in mig på schema den här dagen - vilket jag ALDRIG gör en lönehelg i princip med undantag lördag och söndag...)


Något som hände när jag cyklade ner till Stationen det var att jag hade hängt mitt paraply på styret, och självklart skulle det komma en jävla folksamling med fjortis jävlar som inte kunde flytta på sig så jag fick liksom stanna till med cykeln medans dem gick förbi, och när jag skulle trampa iväg igen märkte jag att något tog emot i hjulet. PUNKA var min tanke? NÄHÄ, det var mitt fina, fina paraply som hade fastnat. När jag tog upp det i handen för att rätta till den så gick hela stången/pinnen av   Därav fick jag köpa mig ett nytt paraply idag.. Så jävla irriterande bara - jag hade haft det i många år nu och det har funkat så bra, men idag var dagen kommen då jag fick skaffa mig ett nytt..

Haha, dramatiskt det där lät. Jaja, skit samma! Nu ska jag fortsätta slappa! Ha en bra kväll! Tjing tjong 


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards