Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Linda - 12 maj 2010 22:56

  

  

  

  


Nu när jag har läst ut Glaze Februari nummer 2o1o, hittade jag inget speciellt att skriva om i detta numret. Och så kan det vara emellanåt.

Så istället har jag suttit och kollat igenom tidningen för att se om det fanns något som jag ville ha, eller som jag tycker var snyggt. Jag hittade ett fåtal produkter den här gången.


Detta hittade jag i Glaze Februari nummer 2o1o:

Elizabeth Arden Green Tea Lavendel Parfym 5o ml EdT, 37o kronor- Snygg färg på flaskan! Lagom till sommaren lanserar Elizabeth Arden sin omtyckta parfym "Green tea" i ny tappning. Den här gången har man tillsatt en trendig och retrodoftande lavendel i precis lagom dos!

* Långklänning H&M, 499 kronor- Tycker att det är fint med långklänningar, men tyvärr är det inget för mig.. Långklänningen har hängt med oss ett tag och tillhör säsongens absolut trendigaste plagg! Glaze tror att vi får se massor av långa kjolar och klänningar på gatorna våren 2o1o. Satsa på härliga, färgsprakande mönster och kombinera gärna med jeansjacka. Toppa looken med ett par rejäla solglasögon för den rätta, coola helhetskänslan!

* Trenchcoat Ginatricot, 599 kronor- Denna är lite fräck med nitarna på slaget, och på fickorna!

* Bild på Glaze Februari nummer 2o1o.

Av Linda - 12 maj 2010 21:34

Gaaah, jag blir fan galen på detta jävla vädret det är ju helt sjuktkallt som helst!! Allt började efter ett någon gång, och sen har det bara fortsatt och fortsatt. Det är ta mig fan för jävligt att man behöver ha vantar på sig. Hade inte dem idag, men det hade jag behövt när jag cyklade ner till ICA tidigare idag.

Efter det var det bara att slappa och mysa i soffan medans det höll på att regna ute. Strax efter fem gick jag ner till cykeln jag skulle ju iväg till Kommungymmet och möta S., där =) Vi skulle ju träna ihop idag! Körde på som fan i armarna och det känns liiite nu i dem. Jävligt skönt var det i alla fall och imorgon blir det mer träning!


Fy fan, kollade på Efterlyst nu och det är ett av mina favorit program måste jag säga. I ett av inslagen ikväll var en kille med, och min kompis känner hans tjej jävligt bra. Vi har festat en gång tillsammans, och det var inte kul att höra vad som hade hänt honom.. IDIOTER det finns i detta jävla landet som förstör för andra!!! Man blir ju nästan alltid lite förbannad när man får höra vad som har hänt folk! Oftast oprovocerat våld.. USCH!!!!

Hoppas att Ni haft en bra onsdag och att Ni inte haft något jävla regn! Tjing tjong folks!


Var nere på ICA förut och då köpte jag med mig Glamour, VeckoRevyn och Bananer.

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards