Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

SHOPPING GINATRICOT och H&M

Av Linda - 28 maj 2010 20:56

Idag åkte jag ju till Skövde och mitt mål var att shoppa lite. Jag kollade aldrig i affärerna inne i stan utan bara ute på Elins Esplanad, och dem duger gott och väl! Jag hittade en hel del snygga kläder, men jag kollade inte supernoga i och för sig. Synd att man inte har mer pengar bara så kunde man köpa allt snyggt man såg! Fast jag är mer än nöjd med min shopping idag! Jag köpte ett linne som jag visar framifrån och bakifrån - för det var så jävla snyggt i ryggen =)

Förresten, personalen på Gina ute på Elins Esplanad är sjukttrevliga! Sånt uppskattas oerhört mycket!


Detta shoppade jag idag:

* Spetslinne, 199 kronor, Ginatricot- I LOVE IT! Så jävla SNYGGT linne! Betalades till viss del med presentkort också, vilket är bra!
* Topp med knappar, 149 kronor, H&M- Har en liknande topp från Cubus och jag gillar den! Därför köpte jag denna! Den är perfekt att ha till tights eller leggings! Jag gillar den!

* Nivea Deodorant, 24,5o kronor, Nivea Duschkräm, 19,5o kronor, Paraply, 79,5o kronor och String, 49,5o kronor, allt från H&M- Jag hade en femtio kronors kupong om man handlade för 3oo kronor, så jag fick allt lite billigare därav Duschkrämen som jag köpte igen! Deodoranten kommer jag att behöva och dessa var ju billiga på kampanjen! Mitt fina turkosa Paraply gick sönder på väg till Skövde så jag var tvungen att ha ett nytt! Gillar den lila färgen! Trosor kan man aldrig få för många av...

 

  

  

  

  

 
 
Ellie

Ellie

29 maj 2010 17:10

Ja, det tycker jag verkligen att du ska göra :)
Okej :) Det låter bra det!

Ja det tycker jag verkligen att man ska. Trist att behöva lägga undan o leva lite småsnålt ett tag, men det är de fan värt! Vi börjar spara nu igen till en resa, känns som att det är det enda vi kommer göra det här året -Spara pengar, haha

Ja, du passar verkligen :) Färgen på bilden är grymt fin!

http://estella.bloggagratis.se

 
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Miss0 - svensk tjej i Oslo

30 maj 2010 15:31

Vilket fint linne du har shoppat :D

Tro mig jag har skällt ut dem, gråtit och varit helt frustrerad men det sker inte i många knop ändå.. Men nu ska socialen täcka ut för mina utgifter medan jag väntar på pengar. Yeeaj, jag har sagt att jag aldrig ska ta hjälp av socialen. Där fick jag..

Ja, vi var på Lysaker strand men det var väl inte så jättemkt att hurra för men det funkar ju :)

Såg du finalen igår då? :)

http://www.miss0.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards