Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

FÖRBANNAD PÅ IDIOTER I TRAFIKEN

Av Linda - 10 mars 2010 17:46

JAG ÄLSKAR DETTA VÄDRET!! Våren är verkligen på G!

Åå, vad jag älskar att den jävla snön håller på att förvsinna! Helt jävla UNDERBART! Vintern har aldrig och kommer altid att vara min årstid helt enkelt.

Men våren däremot.. Fårglarna kvittrar, snön smälter, det blir varmare, man ser de första blommorna, Tranorna som kommer (såg två förra veckan), man klär sig SNYGGARE och LÄTTARE, och framaförallt slipper man se ut som en uppstoppad jävla Michelin-gubbe =D

Snart blir det dags att använda min nya, snygga jacka (som jag inte okrat hämta idag gör det imorgon), och alla snygga skor som bara står och väntar på att få användas! UNDERBART   


Jag var ute och cyklade förut. Jag skulle till PA:s och där höll jag på att bli påkörd av en GUBBJÄVEL! Jag kommer på Hollendergatan och ska över övergångsstället med min cykel borta vid PA:s. Bilen till vänster saktar in och stannar, och eftersom det kommer en bil på höger sida en bit bort cyklar jag över. Jag menar, gubbfanskapet ser ju att jag ska över vägen, och två tanter stod där och skulle gå över också. (Han hade inte solen i ansiktet heller utan den hade han i ryggen, och det satt några i biljäveln). Saktar han in? HEEELL NOOOO! JÄVLA GUBBJÄVEL, DET VAR SÅÅ NÄRA ATT DU KÖRDE PÅ MIG DITT JÄVLA FANSKAP! Vissa ska helt enkelt inte ha körkort! Det var inga andra bilar i närheten förutom den bilen som väntade på oss - inga andra! Bilen som väntade han väntade snällt tills tanterna hade gått över. Om dem ser att en bil väntar på att folk ska ta sig över ÖVERGÅNGSSTÄLLET så kan la för fan folk sakta ner? TYDLIGEN INTE!! Stackars tanterna väntade det gjorde dem nog rätt i kanske jag också skulle ha gjort. Men nu väntade ju bilen på oss och gubben hade för jävla bråttom.. Snacka om att jag blev riktigt jävla förbannad där!


Sen inne på PA:s i kassan när jag skulle betala kommer dem jävla galna pensionärerna, och kör kundvagnen upp i röven på mig. Pensionärer gillar tydligen inte mig idag.. Och jag jobbar ändå med gamla och jag har förståelse för dem, men idag alltså...

Nä, nu ska jag grädda lite Våfflor tänkte jag! Hoppas att NI haft en bra dag folks! Tjing tjong!


Fick i alla fall köpt detta idag: Chic, Glamour, Hushållspapper, Tvål, Choklad, Skinka och en Gurka.

  

 
 
M A R i E (Mandelström På Ärten)

M A R i E (Mandelström På Ärten)

10 mars 2010 23:25

FY för idioter i trafiken. Stöter man på dem när man kör själv kan man iaf lägga sig på tutan men när man håller på att bli påkörd när man promenerar är det illa! FY!

http://www.mandelstrom.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards