Direktlänk till inlägg 2 mars 2009

Måndag igen

Av Linda - 2 mars 2009 11:55

Idag är jag seg i min kropp - har värk i benen, men då vet jag att min långa promenad i lördags tog, och att den var effektiv :)

Har dock ont på sidan av vänstra knäskålen då jag är lite öm där. Vet inte alls varför det är så, och vad jag kan ha gjort?

Känner mig liiiite täppt i näsan nu. Hmm, bara det inte är en förkylning, men jag har ju inte vart sjuk på ett år nu. Och då var det illa, riktigt illa. Linda och tappade rösten efter en utekväll då vi blev förkylda och allt. Jag kunde inte prata på en vecka - det var fan skitjobbigt. Dum som jag var åkte jag ner till skolan ändå bara för att vi hade en uppgift i skolan. Blev ju inte bättre av det utan sämre. Ren idioti var det! Gör aldrig om det igen - skulle legat hemma och vilat.

Vi var ute i lördags och nu är jag lite täppt.. Orkar inte med att bli sjuk just den här veckan bara. Behöver i och för sig inte vara något heller som det brukar vara. Hade dock vart skönt om det bröt ut innan min födelsedag!

Ska ut och cykla en sväng sen, men det blir ingen lång sväng. Inget roligt väder idag, uscha!

Ni får ha en trevlig måndag folks! Tjing tjong!

 
 
Ellie

Ellie

2 mars 2009 16:21

Ja jag får göra det =)

Näe, det var första gången på ett par år som jag var på bio också. Men de blir väl så när man kan tanka ner alla filmer.
Men ja, de är mysigt. Sånt man borde göra oftare faktiskt :)

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards