Alla inlägg den 12 september 2011

Av Linda - 12 september 2011 21:36

Denna dagen har jag vart mer förbannad och så jävla besviken också!! Men mest förbannad.

Blev väckt imorse och då blev jag jävligt arg på grannarna, och gick här och svor lite. NÖTTER som spela musik tidigt. Men som tur var så blev det tyst efter en halvtimme ungefär. Jag är inget fan av att bli väckt alltså.

Det har vart en kall och seg måndag idag. Inget vidare väder med sjuktmycket blåst. Hade tänkt att gå ut och gå annars, men nä, det var inte riktigt läge för det. Cyklade dock ner till ICA där jag handla Champinjoner, Frallor, Grillad Kycklingfilé och Gurka. Åt den ena Kycklingfilén idag till middag, och den andra tar jag imorgon. Träffade J., och hennes lilla son utanför ICA också som jag pratade lite med innan vi gick vidare åt varsitt håll.

Annars en jävligt händelselös dag faktiskt. Tråkig - som måndagar brukar vara. Har tränat idag också i tjugo minuter då jag gjorde en del övningar. Nu gäller det bara att fortsätta göra dem.

Nä, dags att fortsätta se på Svenska Hollywoodfruar. Natti och tjing tjong


Köpte Frallor, Gurka, Champinjoner och Grillad Kycklingfilé på ICA tidigare idag.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards