Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Linda - 24 juli 2010 19:30

  


Ikväll är det dags för lite fest.. Jag vet inte riktigt vad det blir ikväll om det blir Skara eller Puben, men antagligen Puben och då klär jag inteupp mig för mycket..


* Linne, Ginatricot- NYTT! Tycker att detta linnet är så jävla snyggt!

* Tights, Ginatricot!

* Armband, Ginatricot- NYA! Gillar de här armbanden!

* Klocka, köpt i Norge.

Av Linda - 24 juli 2010 18:00

Detta kommer att bli en hektisk lördag kan man lugnt säga.. När jag hade lagt mig igår kände jag hur tung jag blev i ögonen och för en gångs skull var det skönt att ligga och sova till halv tolv då jag gick upp!

När jag hade gått upp la jag in mina rena sängkläder sen jag tvättade sist i garderoben, jag är lite för lat med att lägga in de i garderoben det borde göras mycket tidigare egentligen.. Sen efter det var det bara att gå ner till tvättstugan och lägga in de två första maskinerna och så där höll det på mellan tolv och fem. Däremellan dammsög jag, tvättade golcet och toaletten.. Hela dagen har verkligen gått i ett och jag har inte suttit ner speciellt mycket och bara tagit det lugnt, jag hann med att ligga ner på sängen i tjugo minuter innan jag skulle ner till tvättstugan. Jag fick boka tvättiden efter mig eftersom jag hade en maskin som inte skulle vara klar förrän en halvtimme senare. Det var ändå ledigt så då passar jag på, skönt att ha fått tvätta allting nu också, speciellt den sista maskinen som jag inte hunnit ta innan!

Nu har jag precis ätit Potatisgratäng, Lövbiff och Sallad till det var sjukt jävla gott vill jag påstå. Nu ska jag bara diska upp och sen in i duschen för snart kommer E., hit innan vi drar vidare.

Ikväll blir det fest och det ska fan bli skönt att dricka lite sprit så man blir lite goo =)

Ni får ha en bra lördag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards