Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

UNDERBART med en ledig helg

Av Linda - 12 juni 2010 13:14

Jaaaa, det måste jag säga att det är helt jävla underbart med en ledig helg =) Detta är nu den andra helgen i rad som jag är ledig, men då jobbade jag ju tre helger i rad i maj! Dessutom är det en jobbig vecka den kommande veckan.. Dels jobbar jag sex dagar och fyra av dem är bara kvällar! Fick sån jävla feeeet ångest igår att jag bytte bort min dag på måndag mot en kväll istället! Hade jag tänkt över det lite skulle jag fan aldrig tackat ja! Har däremot kollat på schemat och jag ska ta bort en kväll när jag jobbar fem kvällar av sex dagar! Det är FÖR mycket kvällar på en och samma vecka!

Annars är jag jävligt nöjd med mitt schema, men jag är inget fan av att byta tider och det vet dem om på jobbet! Bara jag får bort den kvällen där så är det nog inga problem blir lite väl häftigt med fem kvällar...


Nä, jag ska inte gnälla mer nu över detta! Jag är oerthört glad och tacksam över att jag jobbar så mycket som jag gör. Det gör att jag får allt att gå runt plus lite till, och att jag kan ta en resa sen i höst! Är sugen på en resa till ett varmt land och en weekendresa faktiskt! Amsterdam i november är jag så jävla inställd på nu, och det bara SKA bli av. Är även lite sugen på att dra till London eller Barcelona en weekend eller under veckodagar; beroende på billigast flyg och liknande! Kommer inte bli av nu i juni eller i juli, men sen när jag jobbat klart i augusti vill jag bara åka iväg några dagar och det kostar inte så jävla mycket att vara borta en tre fyra dagar.. Jag jobbar inte lika mycket i augusti heller!

Vi får se om det blir av till en storstad, men den där varma resan kommer att bli av när skatten kommer i augusti   


Idag blåser det ju för jävla mycket!!! Fy faaaaaan alltså vad det båser. Jag tycker så synd om alla som är på Sweden Rock och det är en hel del som jag känner som är där i år.. Dem har det inte lätt där nere med tält som flyger omkring och sån där skit!! Det skulle vara blåsigt hela dagen idag och imorgon skulle det nog ha lugnat ner sig har jag för mig..

Ni får ha en bra lördag folks! Tjing tjong!

 
 
hedda

hedda

13 juni 2010 13:54

åh tack ! :D

http://heddajosefsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards