Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Linda - 16 juni 2010 19:46

Idag var det riktigt skönt att sluta halv ett kände jag =) Har vart lite övertrött och skrattat åt ingenting hela dagen idag faktiskt.. Heeeelt väck i skallen! Så på ett sätt var det skönt att sluta tidigt annars är det segt att bara jobba så få timmar, men mest för att det har vart så FINT väder idag också.

Däremot har det blåst lite och jag har tyckt att det har vart lite kallt emellanåt. Har njutit på min rast som jag hade, och då var det ännu skönare vid tio på morgonen och sen har jag suttit på min balkong!

Skickade ett sms till S., och frågade om hon ville ta en powerwalk så då gjorde vi det och vi gick våran gamla vanliga runda - Hälsoslingan! Vi gick rundan på en timme och tjugofem minuter. Skönt att gå ut och gå lite efter tre dagars jobbande, och efter två kvällar - underbart skönt får jag säga!

Nu är jag däremot riktigt, riktigt seg och jag fryser lite.. Ska slappa och läsa lite! Ni får ha en fortsatt trevlig onsdags kväll folks! Tjing tjong!

Av Linda - 16 juni 2010 15:30

  


Idag är det ju fint väder ute så då passar det bra att använda kjol, precis som jag gjorde igår. Fick dock ha på mig mina tights imorse när jag skulle till jobbet, men dem rök av sen när jag kom hem.. Så här ser jag ut idag alltså.


* Blus, Ginatricot.

* Jeanskjol, Vero Moda.

* Tights, Ginatricot.

* Ballerinaskor, H&M- NYA!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards