Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Linda - 25 maj 2010 22:04

För Er som följer DH så vet ni om att det är väldigt spännande just nu.. När dagens avsnitt var slut sa speaker-rösten att man kunde se nästa avsnitt på Kanal5play - vilket jag tänker göra   Jag kan inte vänta tills nästa tisdag ju! Den där Logan och han Eddie - vilka JÄVLA GALNINGAR!! MEEEEEEN ska det kosta pengar för att man ska se avsnittet? Då kan jag fan vänta en vecka till!


Något som jag inte gillar är den här kylan som är nu det är verkligen kallt! Usch, det kan ju vara några grader varmare åtminstone? För mycket begärt tydligen!

Ska in och jobba imorgon i några timmar då chefen ringde tidigare idag - mer timmar åt mig tackar jag inte nej till Varenda timme man kan få är önskvärd.

Snart är det äntligen LÖNING!! Fy fan vad gött bara en jävla dag kvar nu tills den efterlängtade lönen kommer!

Fick bra post från LaRedoute idag, och jag kommer nog utnyttja denna rabatten för att få tre nummer av CHIC på köpet =) GRYMT! Tack så mycket LaRedoute och CHIC för detta grymma erbjudandet!

Nej, ska lägga mig och läsa nu istället. God natt och sov så gott folks! Tjing tjong!


  

Av Linda - 25 maj 2010 19:34

  

  

  

  

  


Nu har jag suttit och kollat igenom CHIC nummer 6 (11 Mars) 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat några produkter denna gången, och det är mest kläder!


Detta hittade jag i CHIC nummer 6 (11 Mars) 2o1o:

* Hervé Léger Klänning finns hos www.netaporter.com, 135oo kronor- VILL HA! Tycker att dessa klänningarna är så jävla snygga från Hervé Léger! Lite väl saftigt pris bara... Men en dag så!

* Lipsy Klänning finns hos www.asos.com, 699 kronor- Snygg klänning i en snygg färg!

* Klänning H&M, 299 kronor- Fin klänning! Den finns i mörkblått, och jag tycker att den är snyggast i blått! Billig är den dessutom jämfört med dem andra två..

* Shiseido Replenishing Body Cream, 685 kronor- Örter och aromakologi ökar cirkulationen och arbetar med hudens fukt och spänst samtidigt som de motverkar celluliter! Tummen upp för det!

* Bild på CHIC nummer 6 (11 Mars) 2o1o.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards