Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Linda - 22 mars 2010 23:36

Idag har jag haft en riktigt städ dag. Men ändå har jag inte tvättat golvet fast det tänkte jag faktiskt ta imorgon istället. Plus att damma av där jag inte gjorde idag. Segt som fan att städa tycker jag men det var jag bara tvungen att göra idag eller imorgon. Samtidigt vill jag inte ta allt på en och samma dag då jag tröttnar för jävla lätt!!

S., ringde och fråga om vi kunde käka ihop idag eftersom vi inte kan senare i veckan. När man får besök däremot är det lättare att städa tycker jag, då får jag eld i röven! Jag var nere på ICA lite snabbt med ju, jag köpte med mig Glaze, Solo och Potatis till middagen ikväll.

Middagen då? Ja, den var allt trevligt som den ALLTID är! Tack för ikväll S =) En mycket trevlig kväll med mycket god mat. På kvällens meny stod Kassler, Ananas, Potatis, Bearnaise sås (färsk på påse) och Sallad till! SÅ JÄVLA GOTT! Den där Bearnaise såsen får jag äta fler gånger så jävla go var den, sjukt go.

Medans vi lagade mat lyssnade vi på Shania Twain, jag lyssnade lite på hennes skiva igår efter många, många år och jag hade glömt av att jag ägde den! Vi båda sjöng med i låtarna och jag blev så himla glad när jag hörde dem. Metallica spelades också mitt favorit band numero uno =)


En tråkig början med städ på dagen, men ett grymt avslut på kvällen istället =) GULD VÄRT!!

Hoppas att Ni haft en bra måndag folks? Tjing tjong och god natt på Er!


Min Glaze och Solo som inhandlades nere på ICA.

  

Av Linda - 22 mars 2010 14:00

  

  

  

 

Idag fick jag mina hörlurar som är en prenumerations present från Plaza Kvinna =)

Tydligen var det inte riktigt de som jag skulle fått, men det är ett par snarlika hörlurar i alla fall!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards