Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Linda - 21 mars 2010 20:56

  

 

ÄNTLIGEN kommer de här GRYMMA filmerna igen =)

Så nu ska jag ska på dessa varje söndag det kan jag lova Er!

Nu börjar filmen.

Ha en fortsatt bra kväll folks! Tjing tjong!

Av Linda - 21 mars 2010 14:44


En av mina personliga favoriter   

Tänker på Dig och vår tid tillsammans när jag hör denna.

Helt jävla underbar =)

 


My eyes seek reality
My fingers seek my veins
Theres a dog at your back step
He must come in from the rain

I fall cause I let go
The net below has rot away
So my eyes seek reality
And my fingers seek my veins

The trash fire is warm
But nowhere safe from the storm
And I can't bare to see
What I've let me be
So wicked and worn

So as I write to you
Of what is done and to do
Maybe you'll understand
And won't cry for this man
'Cause low man is due

Please forgive me

My eyes seek reality
My fingers feel for faith
Touch clean with a dirty hand
I touched the clean to the waste

The trash fire is warm
But nowhere safe from the storm
And I can't bare to see
What I've let me be
So wicked and worn

So as I write to you
Of what is done and to do
Maybe you'll understand
And won't cry for this man
'Cause low man is due

Please forgive me
Please forgive me
Please forgive me

So low the sky is all I see
All I want from you is forgive me
So you bring this poor dog in from the rain
Though he just wants right back out again

And I cry, to the alley way
Confess all to the rain
But I lie, lie straight to the mirror
The one I've broken, to match my face

The trash fire is warm
But nowhere safe from the storm
And I can't bare to see
What I've let me be
So wicked and worn

So as I write to you (yeah)
Of what is done and to do (yeah)
Maybe you'll understand
And won't cry for this man
'Cause low man is due

Please forgive me
Please forgive me

So low the sky is all I see
All I want from you is forgive me
So you bring this poor dog in from the rain
Though he just wants right back out again

My eyes seek reality

Av Linda - 21 mars 2010 14:14

Fy fan vad skönt det är att vara ledig idag. Ska bara vila, äta god mat och njuta av att ÄNTLIGEN få vara ledig =) Behöver verkligen det idag efter min dåliga dag igår. Kan i alla fall säga att kvällen gick bättre än vad dagen gjorde!

Lyssnar på Metallica och spelar högt som FAN jag måste ju jävlas med mina jävla grannjävlar efter inatt! Spelar högt som faaaaaan, men det skiter jag fullständigt fan i så som de höll på mitt i natten.. Payback´s a bitch!!!! Och jag är jävlar i mig på lite sånt humör idag mot dem. Dessutom är jag på humör för lite Metallica och gamla grymma, goa låtar. När jag kollade bland mina skivor så såg jag att några hade jag glömt av att jag ägde.

Ser på fönstret att det börjar regna nu, tur att man är inne och inte ute eller ska jobba!

Ni får ha en bra söndag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 21 mars 2010 12:26

  

Hörde några grannar spela denna igår på deras fest!

Den är så jävla, jävla skön =) 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards