Alla inlägg den 18 april 2009

Av Linda - 18 april 2009 22:40

Nu börjar den här underbara filmen på SVT1 :)

Älskar den här filmen, tycker att den är riktigt bra. Den är lite sorgsen också och jag gillar historian/budksapet med filmen. Dessutom passade Ryan och Reese riktigt bra tillsammans, synd att de är skilda nu.

Tyvärr kan jag inte se hela filmen idag, eftersom jag ska upp om några timmar igen, men men. Det var ju inte alltför länge sedan den här filmen gick på just SVT1.

Nä, god natt på Er folks och ha en bra söndag imorgon! Tjing tjong folks!

Av Linda - 18 april 2009 21:30

Nu är jag fortfarande på jobbet, men strax strax ska jag äntligen få gå hem :D Har vart rätt lugnt att jobba idag, har inte vart några problem alls. Det var tur att jag hade en Pirog i frysen som jag tog med mig som mat idag. Är lite trött i huvudet nu bara, och jag har lite ont i halsen känner jag :( Men det är säkert bara något som är tillfälligt som det brukar vara med min hals. Nä, nu ska jag bara lägga fram tallrikar till imorgon och sen rapportera till natten, för att sedan cykla hem! GÖTT!

Imorgon blir det jobb också för min del. Tjing tjong så länge!

Av Linda - 18 april 2009 12:00

Idag blir det lite jobb för min del :)

Det som är så bra idag det är att jag dels börjar såpass sent och att jag kan vara ute och njuta av solen innan jag börjar jobba! Sen när solen börjar lysa på min balkong kan jag sitta där ute och läsa min Glamour innan det är dags att ge sig iväg på cykeln för lite jobb.

Inatt har jag dock fått sova bra och nu på morgonen/dagen likaså. Var jävligt skönt att slippa vakna upp till bankande på taket.

Nä, nu ska jag ut och cykla en sväng nu när det är så fint ute och bara njuta på min runda, liksom alla andra lördags lediga människor :)

Ni får ha en trevlig lördag i solen! Tjing tjong så länge folks! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards