Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Linda - 6 mars 2013 22:36

Nu börjar det hända grejer kan jag lova! Fick ett samtal från målaren idag då jag har valt HLU (valde tapetsering) i min lägenhet. Detta ska ske under detta året var det enda jag visste om när jag lämnade in lappen i November. Så, idag ringde killen som ska komma hit i nästa vecka redan!! Liiiite panik fick jag faktiskt. Han skulle komma hit på fredag med en katalog så jag kan välja tapeter (över helgen förhoppningsvis), och för att se lite vad som behövs göras. Det kommer nog bli jävligt bra sen när allting blir klart! Som jag har väntat och längtat efter att få nya tapeter!

Har ÄNTLIGEN lämnat in min cykel idag också! Det var jävlar i mig på tiden att den blev inlämnad. Kan hämta den på fredag eftermiddag igen vilket är snabb service! Ser fram emot att få använda min cykel igen då det underlättar många gånger speciellt när man jobbat kvällar eller när jag ska handla. Gick ner mot Racerdepån efter fyra och det var då målaren ringde samtidigt som jag gick. Det var jätteskönt att gå och röra på sig, men jag blev trött i ena benet as ususal. När jag ändå var nere på Racerdepån gick jag in på ÖoB där jag köpte Toapapper! Nu har jag massa Toapapper ett bra tag framöver - bra det!


På Öob köpte jag denna balen med Toapapper för 59 spänn - som hittat!

På ICA handla jag Ciabattabröd, Tacopaj, Solo Mode, Sallad och Tropicana Apelsinjuice.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards