Direktlänk till inlägg 5 april 2013

Shopping på Torget

Av Linda - 5 april 2013 22:54

Sov inte så värst bra inatt, men så brukar det vara första natten man sover borta. Man är ju inte riktigt van vid ljuden och så. Vet att jag hörde brorsan imorse annars är jag van vid att det är så tyst hemma hos mig. Det blev att jag somnade på morgonen nån gång. Även om jag kollat lite på klockan har jag somnat om, och jag vaknade rätt sent. Låg dessutom och drog mig innan jag gick upp ur sängen. Gick sen in i duschen vilket var skönt att tvätta håret direkt när man kommit upp istället för ikväll. Det blev en lååång dusch - härligt det!

Satte mig sen i soffan och kollade på Bygglov efter tre samtidigt som jag åt en Fralla. Willy är bara för rolig han alltså! Både mamma och jag skrattade åt honom då han var så jävla skön i just detta programmet som visades i repris idag. Samtdigt som vi kollade på Bygglov skickade jag iväg ett sms till K. för att fråga honom vad han ska göra imorgon. Han ringde upp sen efter fyra då vi snackade en liten stund. Vi bestämde att vi ska ses imorgon. Det ser jag fram emot! Försökte även få tag på J. som jag hade bestämt att vi skulle ses idag, men hon svarade så jävla sent. Istället drog jag till Torget för att fortsätta kolla i butikerna som jag inte hann kolla i igår. Är på jakt efter en Vårjacka samt nya Ballerinaskor, men det hittade jag inget utav! Istället hittade jag lite annat istället. Gick runt där i tre och en halv timme. Var inne i alla möjliga olika affärer dessutom. sen är jag på jakt efter två andra saker till min Tv-bänk, men jag hittar det inte!! Så jävla störande för jag vet precis vad jag vill ha och vad jag inte vill ha. Kommer inte ändra mig angående den tanken heller då jag verkligen vet vad jag är ute efter. Störande bara att jag inte hitta nånting! Ska kolla på nätet istället där man hittar rätt mycket om man bara vill.

Resten av kvällen har jag spenderat i soffan då jag kollat på Let´s dance med mamma. Hoppas att ni haft en bra dag samt kväll. Tjing tjong

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards