Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Linda - 3 januari 2013 22:34

 


Jag tycker inte att det gåt nåt speciellt på teven nu ikväll så jag kollar på denna filmen som går på Kanal9.

Detta är en typisk "tjejfilm" vill jag påstå.

Den ena killen som är med är riktigt snygg.

Filmen var la egentligen inte så mycket att hurra för, men den passar perfekt när man inte orkar anstränga sig för mycket. Bra tidsfördriv.

Av Linda - 3 januari 2013 21:34

Imorse ringde telefonen det var E., från Resursen sm ringde om jobb på det stället där jag validera i maj. Har inte vart där sen i slutet av oktober så det var bra längesen. Hinner aldrig bli van när man är där så sällan, men det är samtidigt skönt med lite omväxling. Dagen har i alla fall gått bara bra!

Bra höll det inte på att gå imorse när jag höll på att ramla med cykeln på grund av den jävla snön/slasket!! Som tur var satte jag ner foten som gjorde att jag slapp ramla. Det där slasket som hade kommit försvann sen runt elvatiden nån gång. På förmiddagen var det jättedimmigt, men sen sprack det upp när jag hade min rast då det blev sol och blå himmel istället.

När jag kom hem var jag helt slut det blir så när man blir väckt på morgonen. La mig halv fem och jag gick upp tre timmar senare sen. Gött att få sova lite granna!

Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards