Alla inlägg den 19 september 2011

Av Linda - 19 september 2011 23:36

Inatt har jag verkligen sovit helt underbart =) Några nätters dålig sömn plus en jobbnatt måste man ju ta igen, och det har jag gjort inatt kan man säga. Sov riktigt bra hela natten, men jag var uppe på toa strax innan sju och sen somna jag lika fort igen. Sånna nätter borde man ha jämt, tycker jag.

Kände igår när jag jobbade att jag hade rätt ont i halsen och idag har jag haft lite rethosta plus att jag har fått snyta mig lite. Känner mig trött och lite hängig.. Kan bero på mensen lite också kanske, men sen är det en del förkylningar på jobbet också. Var ju lite småförkyld för en månad sedan, men det blev inget av det - som vanligt! Störande är sånt. Har därför bara tagit det lugnt idag; diskat, städat toaletten och läst en del. Annars en väldigt lugn dag!

Solen var framme på dagen med ja, och det såg riktigt fint ut ute även om det blåste, men sen på kvällen börja det regna. Skönt att man inte skulle till eller från jobbet då tänkte jag bara.

Har tänt massa ljus här hemma ikväll medans jag sett på Idol och Svenska Hollywoodfruar - en fördel med hösten; att det blir mysigt med tända ljus!

Nä, ska nog lägga mig nu då jag känner mig trött i hövvet. Natti och tjing tjong


Facebook gör mig så jävla förvirrad för övrigt. De håller på och ändrar JÄMT OCH STÄNDIGT!! Fan kan det inte räcka med krångel och massa jävla uppdateringar hit och dit. Borde vara som det var förut. Kände bara att jag ville ha det sagt, haha! Säkert en del som tycker att det är störande också.

Av Linda - 19 september 2011 21:34

         

Inatt gick den årliga Emmy Awards av stapeln på Nokia Theatre i Los Angeles, för 63:e året i rad. Galans stora vinnare blev serien "Modern Family" bland annat. Galan är en tv-gala där serier belönas med Emmys.

Har hittat en del kändisar som hade väldigt fina klänningar på sig, men inte såå många som jag kan hitta. Dessa blev i alla fall mina favoriter.


Bilder från Emmy Awards:

* Nina Dobrev- Nina i en Donna Karan! Skitsnygg klänning fast den är inte så fin nertill, men annars gillar jag den som fan! Härlig färg dessutom, och det var en del som bar rött på galan.

* Cat Deely- Cat i Monique Lhuillier! Fin klänning, rätt enkel i modellen men ändå snygg!

* Jennifer Carpenter- Jennifer i Tony Ward! WOW, den här klänningen vill jag ha! Lite vågad med slitsen kanske, men jag gillar denna som fan!

* Cobie Smulders- Cobie i Alberta Ferretti! Jättehärlig färg! Kul att hon sticker "ut" med en annan färg, tycker jag!

* Claire Danes- Claire i Oscar de la Renta! Härlig klänning! Fina färger i mönstret dessutom!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards